Junior Product Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Saint-Gobain Romania active.


Vezi toate job-urile Junior Product Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Saint-Gobain Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lider mondial în domeniul construcțiilor ușoare și durabile, Saint-Gobain proiectează, produce și distribuie materiale și servicii pentru piețele industriale și de construcții. Soluțiile sale integrate pentru renovarea clădirilor publice și private, pentru construcțiile ușoare și decarbonizarea construcțiilor și a industriei sunt dezvoltate printr-un proces continuu de inovare și oferă durabilitate și performanță. Angajamentul Grupului este ghidat de scopul său, „MAKING THE WORLD A BETTER HOME".

    În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips, Weber, Duraziv şi Chryso, cumulând aproximativ 2000 de angajaţi în 14 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Turda, Suceava, Vălenii de Munte, Popești Leordeni şi Ariceştii Rahtivani.

    În 2022, Saint-Gobain România a primit certificarea „Angajator de Top” pentru al 6-lea an consecutiv, datorită condiţiilor de muncă excelente oferite angajaților săi.

    Cerinte

    EDUCAȚIE ȘI EXPERIENȚĂ:

    • studii superioare;
    • experiență de 1-2 ani în domeniul marketingului precum și în managementul proiectelor.

    COMPETENȚE PRINCIPALE:
    • abilități de comunicare și prezentare
    • atitudine proactivă, creativitate și spirit de echipă;
    • abilitati de organizare si planning;
    • abilități de project management.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:

    • colectează și analizează date de piață în scopul de a susține crearea unei strategii consecvente și coerente pentru produse;
    • dezvoltă, execută și monitorizează planul de marketing al produselor;
    • utilizează instrumentele de măsurare, în scopul de a cuantifica eficacitatea fiecarei activitați si face adaptarile necesare planului de marketing;
    • monitorizează performanțele în raport cu obiectivele propuse pentru categorie;
    • propune strategia pentru dezvoltarea categoriei – extinderi de gamă/lansare produse noi;
    • construiește relații pe temen lung cu toate părtile implicate ( vanzări, suport tehnic, partea de producție, parțile terțe);
    • asigură suport pentru elaborarea materialelor de comunicare și le aprobă înainte de publicare;
    • coordonează activitatile administrative ale departamentului de marketing: contracte, anexe, costuri estimative, facturi, inclusiv gestionarea acestora în cadrul sistemelor informatice ale companiei (SAP).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (135)