Manager Campanii

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate.


    Daca esti la inceput de cariera te invitam sa faci primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank!

    Totodata daca esti un profesionist cu experienta, la Raiffeisen Bank iti oferim permanent oportunitatile pentru a iti dezvolta constant competentele si a atinge urmatorul nivel.

    Cerinte

    Experiente anterioare cheie/ critice necesare pentru indeplinirea jobului: 
     
    Experienta anterioara intr-un rol de Manager Campanii, preferabil in domeniile bancar, asigurari, telecom;
    Lucru cu software de management de campanii; 
    Programare SQL, HTML, SAS Enterprise Guide;
    Lucru cu volume mari de date.

    Studii si certificari necesare:  
    Training-uri (tehnice, licente necesare pt a-si putea face jobul);
    SAS Enterprise Guide;
    Oracle Responsys si Oracle Adaptive Intelligence;
    Business economics;
    Project Management.

    Responsabilitati

    Scopul functiei:

    Conduce si orchestreaza impreuna cu Directia Persoane Fizice si Directia IMM, campaniile de marketing direct pe toate canalele de comunicare in scopul de a crește vânzările de produse și servicii, de a menține clienții in portfoliul bancii si de a oferi clientilor o experienta personalizata, contribuind direct la cresterea P&L-ului Bancii.

    Responsabilitati cheie:

    Conduce si orchestreaza de la inceput pana la finalizare, campaniile de CRM/marketing direct (vanzare, service si lifecycle) pe toate canalele de comunicare, campanii bazate pe evenimente sau contextuale, conform cu obiectivele echipei;
    Realizeaza designul campaniei in sistemele specifice de Campanii (schema de comunicare, mixul de canale, selectarea segmentelor de clienti targetati si eliminarea celor din Control Grup, perioada de comunicare, recurenta, continutul comunicarii etc), testeaza si lanseaza campaniile in mediul de productie;
    Monitorizeaza rezultatele pe perioada de executie a campaniei si dupa finalizarea acesteia pentru a determina performanta campaniei;
    Analizeaza rezultatele campaniilor din perspectiva indicatorilor specifici CRM (open rate, click rate, ROI,  ponderea comunicarii contextuale in total comunicare CRM, contributia CRM la obiectivele squadului) si a indicatorilor de performanta specifici squadului (i.e.contributia campaniilor CRM in total GI, ponderea clientilor de tip “2Plus”, ponderea clientilor de tip “daily banking”, % clienti inrolati in ultimele 12 luni cu date de contact, cu acord de marketing, activi etc).

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>