Suport clienti cu limba germana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Suport clienti cu limba germana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 14.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Suntem în căutarea unor vorbitori de limba germană la nivel de B2-C1 pentru un rol de Customer Service Representative în cadrul unei companii multinaționale cu sediul în Timișoara.

    Criterii must;

    - Nivel limba germană B2-C1;
    - Nivel minim de limba engleză;
    - Motivație și determinare;
    - Experiență anterioară pe un rol asemănător: Customer Support, Call Center, etc.

    Nice to have:
    - Cunosțiințe de SAP.

    Beneficii:
    - Sistem hibrid, se lucrează de acasă cu două zile pe lună la birou;
    - Pachet salarial atractiv; salar fix+bonuri de masă în valoare de 20 de lei/zi, bonus anual de performanță, bonus de Paște și Crăciun, bonus de recomandare, abonament medical privat.

    Responsabilitati

    -Managementul comenzilor;
    -Managementul bazelor de date ale clientilor;
    -Preturi si gestionarea contractelor;
    -Emiterea si verificarea facturilor;
    -Prelucrarea documentelor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (10)