Junior Accountant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Avanpost active.


Vezi toate job-urile Junior Accountant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: Avanpost
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.10.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are the new wave. We don’t hit the shore. We create it.

    We are proud to be one of Eastern Europe's most significant film production & post-production hubs, employing an exceptional team of creative artists, producers, editors, sound & video engineers and the best colorists and project managers in the region to serve clients throughout the Film, TV & Commercial finishing process.

    We all walk the extra mile in order to turn ‘okay’ into ‘stellar’.

    Avanpost is not a place. It's a destination and here is an ocean of opportunity.

    But never forget, it takes two to tango.

    Cerinte

    - Absolvent(a) de studii superioare cu profil contabilitate;
    - Experienta practica de minim 12 luni intr-o pozitie similara;
    - Cunoasterea limbii Engleza - nivel conversational;
    - Stapanirea tool-urilor de birotica (de tipul Excel, Word, Office, etc.)
    - Responsabil(a) si atent(a) la detalii;
    - Abilitatea de a lucra eficient atat in mod independent, cat si in cadrul unui mediu de echipa;
    - Cunoasterea legislatiei in vigoare privind domeniul financiar-contabil.

    Responsabilitati

    In cadrul departamentului administrativ-financiar al companiei, vei completa exchipa existenta. Prin cunostintele si abilitatile pe care le detii deja, vei ajuta la indeplinirea cu succes a urmatoarelor actvitati:

    - Organizarea de documente si mentinerea arhivei existente;
    - Urmarirea si reconcilierea soldurilor in relatia cu clientii si furnizorii companiei;
    - Solutionarea situatiilor financiar-contabile uzuale in relatia companie clienti/furnizori;
    - Cunoasterea si aplicarea corecta a legislatiei in vigoare din domeniul in care isi desfasoara activitatea;
    - Preluarea, verificarea si prelucrarea documentelor primare (facturi furnizori, chitante, extrase de cont, facturi clienti, ordine de plata, etc);
    - Asigurarea indeplinirii la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societati;
    - Contribuirea la realizarea analizelor de tip cost-beneficiu pentru proiectele strategice ale companiei;
    - Mentinerea legaturilor cu bancile si alte institutii financiare externe.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (126)