Responsabil Gestiune Stocuri Lugoj per. det. 24 luni (f/m)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lidl Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil Gestiune Stocuri Lugoj per. det. 24 luni (f/m) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Lidl Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Lugoj
  • Actualizat la: 06.01.2022
    Remote work: On-site

    Împreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!

    Rolul tău
    • Vei asigura disponibilitatea mărfii pentru articolele din sortimentul permanent, respectând principiile de comandă
    • Vei verifica situația indicatorilor de productivitate pentru sectoarele de comandă atribuite și vei soluționa abaterile 
    • Vei controla respectarea livrărilor în conformitate cu comenzile emise – atât ca dată de livrare, cât și din punct de vedere cantitativ
    • Vei fi persoană de contact pentru furnizorii atribuiți și vei întreține comunicarea cu diversele departamente atât din sediul regional cât și din sediul central pentru a permite o corelare eficientă a livrărilor cu activitățile sediului regional
    • Vei întreține baza de date în sistemul de gestionare al stocurilor și vei asigura fluxul de informații către diverse departamente din sediul regional
    • Vei efectua verificări zilnice și periodice pentru sectoarele de comandă atribuite
    • Te vei ocupa de întreținerea, comandarea și alocarea articolelor noi în sortiment – corespondente sectoarelor de comandă atribuite
    Oferta noastră

    Îți pregătim un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei. Totodată, în funcție de vechimea în Lidl vei primi zile de concediu în plus.

    • Să fii absolvent de studii superioare
    • Să dai dovadă de responsabilitate și angajament
    • Să ai aptitudini bune de comunicare și spirit de echipă
    • Să ai capacitatea de a te impune
    • Cunoștințe bune de utilizare a programelor MS Office, în special Excel
    • Să dai dovadă de mobilitate și disponibilitate de a călători
    • Să ai cunoștințe bune de Limba Engleză, Limba Germană constituind un avantaj
    • Experiența pe un post similar constituie un avantaj.

    Suntem prezenți pe piața din România din 2011, timp în care am crescut ambițios și sustenabil, oferind produse de calitate cumpărătorilor, respect partenerilor, proiecte și investiții comunităților și mediului și un loc ideal de muncă angajaților noștri. În prezent avem peste 270 de magazine, 5 centre logistice și peste 8000 de angajați în toată țara și am fost desemnați Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al patrulea an consecutiv.
    Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună. Noi le oferim șansa să își construiască o carieră de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea și dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar împreună facem posibilă #BucuriaLidl zi de zi!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Sacele,

    Timisoara,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (314)