Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Save Desk Specialist-Bucuresti, Iasi, Cluj,Timisoara; ID: 8210923
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Save Desk Specialist-Bucuresti, Iasi, Cluj,Timisoara; ID: 8210923 active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.12.2021 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Candidatul ideal
Daca persuasiunea este punctul tau forte si iti place sa relationezi cu oamenii, atunci esti ceea ce cautam!
La Telekom te asteapta un mediu dinamic si placut, unde vei avea ocazia sa te dezvolti in cadrul unor proiecte interesante.
Ca Save Desk Specialist vei putea fi “vocea” prin care compania se va adresa clientilor, totodata ascultandu-le activ dorintele.
Descriere
• Contacteaza si retine clientii care isi declara intentia de a rezilia contractul de servicii incheiat cu Telekom;
• Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste si se implica activ in rezolvarea situatiilor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului;
• Utilizeaza tehnici si strategii de negociere si vanzare, in scopul de a pastra si continua relatia comerciala dintre Telekom si client;
• Promovează produsele şi serviciile Telekom in apelurile eligibile;
• Ofera informatii corecte si inregistreaza in mod adecvat solicitarile clientilor;
Studii necesare
Studii medii
Studiile superioare reprezinta un avantaj.
Experienta
Minimum un an de experienta in domeniul retentiei si al vanzarilor constituie un atu.
Competente si abilitati
• Abillitati de negociere si persuasiune;
• Bune competente de comunicare si ascultare;
• Disponibilitatea de a lucra in echipa si de a crea un climat prietenos;
• Autocontrol si stabilitate emotionala;
• Adaptabilitate si spontaneitate;
• Cunostinte solide de operare PC si MS Office.
Contractul de munca se deruleaza pe o perioada determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire, si se incheie prin agentiile Smartree/Professional.
Programul de lucru se va desfasura in regim hibrid.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
IT Service Desk Specialist with English Aplica fara CV | |
Procurement Operations & Client Service Desk Consultant Hybrid | |
Customer Experience Specialist with German (Hybrid) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (101) |
Raporteaza eroarea la