Manager dezvoltare cofetarie, patiserie si brutarie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Manager dezvoltare cofetarie, patiserie si brutarie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.04.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    • Studii superioare;
    • Minim 10 ani experienta in vanzari (experienta in Horeca prezinta un avantaj);
    • A coordonat echipe de vanzari minim 5 ani
    • Experienta anterioara in dezvoltare zona;
    • Limba engleza - minim nivel mediu;
    • Cunostinte avansate: MS Office;
    • Gandire logica si abilitatea de a lucra cu cifre;
    • Perseverenta, flexibilitate si integritate;
    • Persoana energica, cu foarte bune abilitati de comunicare, relationare si negociere;
    • Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
    • Capacitate de analiza si sinteza;

    Responsabilitati

    Pentru clientul nostru, companie romaneasca din FMCG, locata in Bucuresti, cautam Manager dezvoltare cofetarie, patiserie si brutarie la nivel national, persoana proactiva, care sa ajute la realizarea obiectivelor de vanzari in canalul specificat, la cresterea numarului de clienti activi prin mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii strategici existenti si identificarea unor noi clienti si oportunitati, precum si promovarea si respectarea politicilor de vanzare si a standardelor de calitate, dezvoltand afacerea .


    Responsabilitati
    • Participa la elaborarea de strategii si la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele / serviciile noi.
    • Elaboreaza si propune spre aprobarea conducerii firmei planul de vanzari insotit de o politica dinamica de crestere continua a volumului de vanzari.
    • Urmareste realizarea planului de vanzari.
    • Identifica si propune solutii pentru atingerea planului de vanzari stabilit si implementeaza masuri agreate cu seful direct;
    • Stabileste obiective clare pentru orientarea si organizarea activitatii de vanzari in firma.
    • Coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii ASM- ilor, supervizorilor si a agentilor de vanzari, astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru.
    • Identifica si propune solutii de imbunatatire a portofoliului de produse si realizeaza forecasturi de vanzare si planuri de new business
    • Initiaza si participa la organizarea evenimentelor locale Horeca.
    • Urmareste permanent activitatea concurentei si Raporteaza saptamanal actiunile si prezenta concurentei. Evalueaza efectele acestora si propune masuri pentru crearea de avantaje concurentiale pentru companie;
    • Urmareste culegerea informatiilor comerciale care intereseaza firma si intocmeste rapoarte
    • Contacteaza clientii strategici si le prezinta propuneri concrete de colaborare.
    • Initiaza procesul de negociere contracte/colaborare cu clientii strategici pentru a asigura o crestere profitabila a portofoliului in conformitate cu obiectivele si procedurile atribuite
    • Urmareste evolutia incasarilor la termenele stabilite prin contracte a sumelor datorate de clienti.
    • Propune si implementeaza metode de reducere a costurilor.
    • Participa la recrutarea, antrenarea si dezvoltarea echipei de vanzari, in colaborare cu Departamentul Resurse Umane.
    • Identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia.
    • Intocmeste si prezinta catre superiorul direct rapoarte cu propuneri si studii privind folosirea celor mai eficiente metode de imbunatatire a programului de vanzari si de promovare a produselor / serviciilor noi, in functie de cerintele pietei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (178)