Asistent Manager
This job is no longer active!View all jobs Integra HR activeView all jobs Asistent Manager active on Hipo.roView all jobs Accounting - Finance active on Hipo.roView all jobs Engineering active on Hipo.roView all jobs Administrative Assistance active on Hipo.ro |
Employer: | Integra HR |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 0 - 1 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 12.01.2022 |
Remote work: | On-site |
Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit
Requirements
Cautam un Asistent Manager pentru a se alatura echipei unei companii specializate in solutii de automatizare a proceselor de productie cu roboti industriali. Rolul tau este sa gestionezi activitatea dpdv administrativ, si, totodata, sa gestionezi documentele de contabilitate primara.
Profilul candidatului ideal este conturat de:
Atentie la detalii, abilitati de organizare si prioritizare, capacitate de munca in echipa;
Persoana motivata, constiincioasa, riguroasa si meticuloasa in realizarea sarcinilor;
Persoana flexibila, care isi organizeaza munca intr-o maniera ordonata, clara;
Abilitati foarte bune de comunicare, atat verbal, cat si scris;
Isi asuma eforturile de a duce lucrurile la bun sfarsit in timpul convenit;
Cauta solutii alternative de rezolvare a problemelor cu care se confrunta;
Totodata, sunt apreciate atitudinea pozitiva, amabilitatea, disponibilitatea de a lucra intr-un domeniu tehnic.
Compania isi are sediul in Apahida | Cluj.
Cunostinte si calificari necesare:
Studii superioare economice (avantaj);
Cunostinte operare PC (avansat): Windows, MS Office (Word, Excel), internet banking;
Cunostinte de baza a principiilor contabile; Cunostinte operare Saga (constituie avantaj);
Cunostinte bune de secretariat;
Limba engleza (scris/ vorbit – min. nivel mediu);
Permis conducere (categ.B);
Experienta ta de munca:
Constituie un avantaj experienta pe un post similar (secretariat si experienta in domeniul financiar-contabil), insa nu excludem si persoane fara experienta, dar care doresc sa invete contabilitate si sa se dezvolte.
1. ASISTENTA MANAGERIALA
Indeplinirea activitatilor zilnice de asistent manager;
Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
Asigurarea transmiterii documentelor (prin posta, fax, e-mail etc.); Actualizarea bazei de date;
Indeplinirea sarcinilor de serviciu solicitate de seful ierarhic sau administrator, in concordanta cu activitatea curenta desfasurata: verificarea contractelor, verificarea termenelor de valabilitate a documentelor, stabilirea intalnirilor cu clientii, rezervarea biletelor de avion si a cazarilor in cazul delegatiilor.
Gestionarea necesarului administrativ si aprovizionarea firmei cu produse (papetarie/birotica, curatenie, protocol); gestionarea relatiei cu furnizorii de produse.
2. Gestionarea CONTABILITATII PRIMARE
Emiterea documentelor de gestiune comerciala: facturi, chitante, bonuri fiscale;
Operarea documentelor interne (NIR, bonuri de consum, pontaje, diurne, foi de parcurs s.a.);
Indosarierea documentelor financiar-contabile;
Efectuarea si urmarirea platilor catre furnizori si incasarilor de la client;
Urmarirea soldurilor pentru clienti/ incasari la datele scadente aferente;
Evidenta registrului de casa;
Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile pentru a fi predate firmei de contabilitate; Mentinerea unei colaborari stranse cu firma de contabilitate;
Arhivarea corecta a documentelor contabile ale societatii.
Salariu motivant, completat de bonusuri in functie de performanta si implicare;
Parte a unei echipe tinere, dinamice, ambitioase;
Program de lucru flexibil; Conditii de munca excelente;
Acoperire costuri participare seminarii profesionale (in limita unui buget agreat);
Decontare transport.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Managers Program (Technical), Cluj Cluj Napoca, | |
Asistent vanzari Cluj Aplica fara CV | |
Working Student - Administrative Department, CljP Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (42) |
Raporteaza eroarea la