Reprezentant vanzari B2B- Bucuresti-Ilfov

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 06.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Recrutăm în numele clientului nostru, una dintre companiile cu capital integral romanesc ce activeaza pe piata prelucrarii si distributiei materialelor si accesoriilor pentru productia de mobila.

    Compania oferă servicii de consiliere, proiectare, si debitare.

    Cerințe:

    experiență de minim 2 an în domeniul vânzărilor corporate (hunting);
    abilități în urmărirea și atingerea unui obiectiv;
    abilități de organizare, planificare;
    flexibilitate pentru deplasări;
    autonomie, perseverență;
    bune abilități de comunicare;
    limba engleza, nivel mediu;
    permis de conducere, cat. B.
    Condiții:

    parte salarială fixă;
    bonus din vânzări;
    tichete de masa;
    asigurare medicală;
    mașină de serviciu;
    laptop și telefon de serviciu;

    Responsabilitati



    preluare unuim portofoliu de clienti
    crearea unui protofoliu de clienti noi
    activitate de teren;
    prospectare piata;
    identificarea nevoilor clientilor;
    prezentarea serviciilor oferite de companie;
    cold calling si vizite la potentiali clienti;
    vanzarea produselor oferite de companie;
    negociere cu potentialii clienti.
    gestionarea comenzilor, urmarirea livrarii lor catre clienti si incasarea creantelor din piata