Category Manager

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2021

    Adecco Romania cauta pentru clientul sau, o importanta companie ce activeaza n domeniul distribu?iei ?i retailului farmaceutic, un Category Manager.


    Responsabilitati:

    Responsabil de realizarea cifrei de afaceri si a marjei comerciale pentru producatorii alocati.
    Stabileste, gestioneaza ?i analizeaza indicatorii cheie de performanta ale categoriei (KPI).
    Responsabil de dezvoltarea si mentinerea relatiei cu producatorii strategici astfel incat sa se asigure atingerea obiectivelor de calitate si profitabilitate.
    Elaboreaza si gestioneaza bugetul de venituri si cheltuieli pentru categoria alocata.
    Creeaza, revizuieste ?i utilizeaza datele/rapoartele pentru a permite o analiz? aprofundat? a succeselor/provoc?rilor categoriei.
    Gestioneaza ?i dezvolta activit??i promo?ionale pe termen scurt/lung n colaborare cu echipa de marketing.
    Gestioneaza rela?ia cu distribuitorii existen?i/noi ?i a men?ine o comunicare regulat? ?i consecvent? pentru a asigura o n?elegere clar? a obiectivelor ?i capacit??ilor pe termen scurt/lung.
    Elaboreaza planuri de ac?iune pentru valorificarea categoriei alocate, pie?ele-cheie, m?rcile populare, metodele de diferen?iere ?i tendin?ele industriei.
    Colaboreaza cu departamentul Buying pentru dezvoltarea si implementarea de campanii de promovare.
    Responsabil de dezvoltarea permanenta a gamelor de produse (listare si blocare) fiind la curent cu produsele nou aparute in piata.
    Urmareste permanent studiile de piata si analizele transmise de departamentele de specialitate, cu scopul de a se informa asupra evolutiei acestora.
    Responsabil de aplicarea politicii promotionale, fiind responsabil de produsele alese in campanii, promotii si cataloage. Asigura aplicarea politicii de pricing in conformitate cu strategia companiei.
    Estimeaza cantitatile de vanzare pentru produsele aflate in campanii, astfel incat sa asigure stoc optim de marfa atat in timpul cat si dupa terminarea campaniilor/promotiilor.

    Cerinte:

    Absolvent studii superioare
    Experien?a dovedita pe o pozitie similara
    Cunostinte solide de category management, buying si marketing de produs
    Intelegere clara asupra metodelor de forecastare si analizei de date
    Gandire analitica si strategica, cu viziune macro
    Excelente abilitati de comunicare si negociere dovedite in pozitiile ocupate anterior
    Nivel avansat in suita Microsoft Office
    Rigurozitate in prioritizarea task-urilor importante si urgente, cu termen limita strans