Category Manager e-Commerce

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2021


    Adecco Romania cauta pentru clientul sau, o importanta companie ce activeaza n domeniul distribu?iei ?i retailului farmaceutic, un Category Manager e-Commerce.

    Responsabilitati:

    Direct responsabil pentru strategia ?i dezvoltarea portofoliului de produse din on-line in vederea optimizarii vnz?rilor.
    Analizeaza indicatorii/ metricii portofoliului ?i datele cunoscute din site, pentru a identifica oportunit??ile de mbun?t??ire a mercantizarii ?i a experientei clientului pe site.
    Determina pozi?ionarea unei categorii de produse pentru a maximiza vizibilitatea sa.
    Colaboreaza cu echipa de Digital Marketing pentru a stabili strategia de promovare si campaniile promo?ionale in functie de categoria de produse si urm?reste performan?a acestora.
    Analizeaza si creaza previziuni privind cererea unor produse pe site pentru a asigura sustenabilitatea stocurilor, cat si monitorizeaza indeplinirea obiectivelor de vanzari.
    Adopta si dezvolta relatii de incredere si o buna comunicare cu furnizorii si partenerii de business in vederea negocierilor de conditii comerciale cu acestia si a obtinerii de informatii tehnice despre produsele din portofoliu.
    Se implica activ in procesele de negociere si achizitii a produselor pentru e-commerce.
    Realizeaza rapoarte privind rezultatele si analiza vanzarilor periodice, pentru imbunatatirea costurilor si identificarea de noi oportunitati.
    Stabileste, gestioneaza ?i analizeaza indicatorii cheie de performanta ai categoriei (KPI).
    Elaboreaza si gestioneaza bugetul de venituri si cheltuieli pentru categoria sa.
    Creeaza, revizuieste ?i utilizeaza datele/rapoartele pentru a permite o analiz? aprofundat? a succeselor/provoc?rilor categoriei.
    Gestioneaza ?i dezvolta activit??i promo?ionale pe termen scurt/lung n colaborare cu echipa de marketing.
    Responsabil de dezvoltarea permanenta a gamelor de produse (listare si blocare) fiind la curent cu produsele nou aparute in piata.
    Urmareste permanent studiile de piata si analizele transmise de departamentele de specialitate, cu scopul de a se informa asupra evolutiei acestora.
    Responsabil de aplicarea politicii promotionale, fiind responsabil de produsele alese in campanii, promotii.
    Estimeaza cantitatile de vanzare pentru produsele aflate in campanii, astfel incat sa asigure stoc optim de marfa atat in timpul cat si dupa terminarea campaniilor/promotiilor.


    Cerinte:

    Absolvent studii superioare
    Experien?a dovedita pe o pozitie similara sau in E-commerce
    Cunostinte solide de category management, buying si marketing de produs
    Intelegere clara asupra metodelor de forecastare si analizei de date
    Minte analitica si gandire strategica, cu viziune macro
    Excelente abilitati de comunicare si negociere dovedite in pozitiile ocupate anterior
    Nivel avansat in suita Microsoft Office
    Rigurozitate in prioritizarea task-urilor importante si urgente, cu termen limita strans