IT Support Analyst - SQL (per. determinata 2 ani)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile IT Support Analyst - SQL (per. determinata 2 ani) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.07.2022 |
Remote work: | On-site |
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
Ce te va ajuta sa ai success:
• Studii superioare tehnice sau economice, de preferat cibernetica sau automatica;
• Experienta de minim 1 an ca analist de baze de date;
• Buna cunoastere a limbajului SQL;
• Cunoasterea limbajului PL-SQL;
• Limba engleza la nivel avansat;
Cum vei contribui:
• Analizezi si inregistrezi incidentele semnalate in aplicatia Helpdesk;
• Rezolvi incidentele alocate din sistem;
• Identifici oportunitati de optimizare sau automatizare a fluxurilor de lucru si te implici in implementarea lor;
• Transmiti catre analistii seniori incidentele care nu pot fi solutionate de catre primul nivel de suport;
• Informezi utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor pe care acestia le-au postat;
• Verifici cu utilizatorul final daca solutia propusa rezolva incidentul alocat;
• Monitorizezi si analizezi incidentele nerezolvate si verifici stadiul in care se afla rezolvarea acestora;
• Raportezi stadiul in care se afla rezolvarea incidentelor transmise catre alte nivele de analiza;
• Identifici nevoile de instruire a utilizatorilor finali din punct de vedere al utilizarii aplicatiei Unicenter Service Desk (Helpdesk).
Atentie: Procesul nostru de recrutare consta in sustinerea unui interviu de angajare (HR + manager, intr-o prima etapa) cat si in parcurgerea unui test tehnic (SQL – baze de date, in etapa a IIa).
De asemenea, rolul este disponibil pentru o perioada determinata de max. 2 ani, cu posibilitate de permanentizare.
In final, rolul presupune munca in ture de 8 ore in intervalul 8-20:00, program hybrid (2 zile la birou si 3 zile in regim de telemunca pe saptamana).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Service Desk Technical Support Aplica fara CV | |
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Technical Analyst Support-Graduate Program - Oracle Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (671) |
Raporteaza eroarea la