Declarant vamal - Timisoara

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 28.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    -Studii superioare;
    -Experienta pe un post similar;
    -Uşurinţă în exprimarea ideilor;
    -Capacitatea de a evalua si a lua decizii prompte;
    - Memorie dezvoltată, judecată rapidă,
    -Capacitate de deducţie logică, abilitati de comunicare si relationare;
    -Rezistenta ridicata la stres;
    -Cunostinte operare PC, respectiv in tool-uri precum NCTS, ECS, SIIV (specifice ANAF); -Abilitati de negociere;
    -Orientare catre client;
    -Atitudine si prezenta profesionala;
    -Cunostinte de limba engleza;
    -Persoana dinamica si pozitiva;
    -Permis categoria B.

    Responsabilitati

    -La începerea programului de lucru ia masuri urgente de rezolvare a problemelor nerezolvate, sau in curs de rezolvare din ziua precedenta si se ocupa cu prioritate de rezolvarea acestora;
    -Preia în lucru, direct de la cărăuş, documentele necesare vămuirii la import / export / tranzit pentru clienţii frecvenţi; sau de la Seful de Agenţie, pentru clienţii noi sau ocazionali; -Elaborează / intocmeste Declaraţiile vamale în conformitate cu Instrucţiunile de Lucru si Procedurile de vamuire;
    -Anexează declaraţiei vamale toate documentele prevăzute de către legislaţia în vigoare: factură, EUR 1, CMR, packing-list, carnet TIR, tranzit vamal, sau orice aviz special necesar importului sau exportului şi le va depune la Biroul Vamal în vederea controlului documentar;
    -La solicitarea personalului de la Biroul Vamal de Control Documentar, va furniza toate informaţiile suplimentare necesare controlului documentar;
    -Va prezenta mărfurile la controlul fizic, în momentul în care documentele ajung la Compartimentul Vamal de Control Fizic, asigurand manipularea acestora cu transpaleta din dotare;
    -Preia, în aceeaşi zi, declaraţiile vamale validate şi confirmate, împreună cu toate documentele ce au stat la baza întocmirii lor – mai puţin exemplarele destinate Biroului Vamal – şi fomează setul de documente pentru client cât şi cel pentru companie, în vederea arhivării lor;
    -Consideră operaţiunea vamală încheiată doar în momentul în care a predat setul de documente al companiei responsabilului cu arhiva şi a transmis secretariatului Agenţiei formularul necesar in vederea facturarii, precum şi setul de documente originale destinate clientului.