Controlor financiar - Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Prohuman active.


Vezi toate job-urile Controlor financiar - Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 08.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    -Experienta profesionala in domeniul financiar;
    -Cunostinte de contabilitate si fiscalitate romaneasca;
    -Cunostinte solide de analiza si raportare financiara;
    -Cunostinte de operare PC - Microsoft Office;
    -Cunostinte de Excel nivel avansat;
    -Abilitati de prezentare;
    -Gandire analitica;
    -Abilitati interpersonale;
    -Abilitatea de a consolida, analiza, interpreta şi prezenta raportări şi situaţii financiare complexe şi/sau previziuni;
    -Abilitatea de a planifica, implementa şi administra informaţii financiare şi sisteme de control;
    -Cunoaşterea principiilor, proceselor şi standardelor pentru analiză şi raportare financiară integrată;
    -Capacitate de analiză şi spirit de observaţie la întocmirea şi verificarea documentelor contabile;
    -Amabilitate în relaţia cu clienţii si furnizorii firmei;
    -Promptitudine în rezolvarea problemelor;
    -Capacitate de a lucra independent precum şi de a lucra în echipă;
    -Bun organizator, persoană dinamică;
    -Capacitatea de a lucra în condiţii de stres- disponibilitate pentru program prelungit; -Disponibilitate pentru deplasări sau detaşări în interes de serviciu.

    Responsabilitati

    -Efectueaza rapoarte / analize financiare periodice (lunare, trimestriale, semestriale şi anuale) solicitate de către conducerea societatii pe venituri / cheltuieli aferenta fiecarui centru de cost;
    -Verifica primirea intrumentelor de plata de la clientii cu care societatea lucreaza (este vorba despre clientii cu care se lucreaza doar in baza emiterii instrumentelor de plata, conform intelegerii);
    -Verifica scadentele clientilor sa fie in corelatie cu prevederile contractuale;
    -Efectueaza analize de bonitate pe clienti;
    -Mentine relatia cu institutiile bancare si transmite toate situatiile cerute de acestea; -Asigura inregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara;
    -Mentine relatia cu clientii si furnizorii;
    -Pregateste platile bilunare in sistemele de electronic banking ale bancilor unde societatea are deschise conturi bancare;
    -Intocmeste evidentele contabile ale societatii, la zi şi în conformitate cu legislaţia în vigoare;
    -Intocmeste si verifica situatia veniturilor si cheltuielilor, pe centre de cost, in corelatie cu balanta contabila;
    -Intocmeste situatia de analiza financiar contabila, pe fiecare centru de cost, in comparatie cu anul trecut si cu bugetul companiei;
    -Tine evidenta contabila, pana la nivel de balanta, a societatilor pentru care compania este reprezentant fiscal in Romania.