Controller financiar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Controller financiar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 02.06.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    -Experienta profesionala in domeniul financiar;
    -Cunostinte de contabilitate si fiscalitate romaneasca;
    -Cunostinte solide de analiza si raportare financiara;
    -Cunostinte de operare PC - Microsoft Office;
    -Cunostinte de Excel nivel avansat;
    -Abilitati de prezentare;
    -Gandire analitica;
    -Abilitati interpersonale;
    -Abilitatea de a consolida, analiza, interpreta şi prezenta raportări şi situaţii financiare complexe şi/sau previziuni;
    -Cunoaşterea principiilor, proceselor şi standardelor pentru analiză şi raportare financiară integrată;
    -Capacitate de analiză şi spirit de observaţie la întocmirea şi verificarea documentelor contabile;
    -Amabilitate în relaţia cu clienţii si furnizorii firmei;
    -Promptitudine în rezolvarea problemelor;
    -Capacitate de a lucra independent precum şi de a lucra în echipă;

    Responsabilitati

    -Efectueaza rapoarte / analize financiare periodice (lunare, trimestriale, semestriale şi anuale) solicitate de către conducerea societatii pe venituri / cheltuieli aferenta fiecarui centru de cost;
    -Verifica scadentele clientilor sa fie in corelatie cu prevederile contractuale;
    -Efectueaza analize de bonitate pe clienti;
    -Mentine relatia cu institutiile bancare si transmite toate situatiile cerute de acestea; -Asigura inregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara;
    -Mentine relatia cu clientii si furnizorii;
    -Pregateste platile bilunare in sistemele de electronic banking ale bancilor unde societatea are deschise conturi bancare;
    -Intocmeste evidentele contabile ale societatii, la zi şi în conformitate cu legislaţia în vigoare;
    -Intocmeste si verifica situatia veniturilor si cheltuielilor, pe centre de cost, in corelatie cu balanta contabila;
    -Intocmeste situatia de analiza financiar contabila, pe fiecare centru de cost, in comparatie cu anul trecut si cu bugetul companiei;
    -Tine evidenta contabila, pana la nivel de balanta.

    Alte informatii

    Se ofera:

    Salariu fix;
    Tichete de masa 400 de lei/luna;
    Prima de Paste si de Craciun;
    Transport asigurat.

    Program de lucru: L-V - 9:00 - 17:30

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (25)