Category Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Category Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Suntem in cautarea persoanelor potrivite pentru rolul de Category Manager, in cadrul unei mari companii cu sediul in Bucuresti, cunoscuta in segmentul de piata vanzari placi ceramice, materiale de constructii si obiecte sanitare, cu un mare potential de dezvoltare business la nivel national.

    Cerințe:

    Studii superioare finalizate (studiile economice constituie avantaj);
    Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara;
    Domiciliul in Bucuresti;
    Abilitati de negociere si comunicare;
    Persoana dinamica, responsabila, atenta la detalii, cu capacitate de analiza, sinteza si decizie, orientata spre rezultat;
    Aptitudini de planificare, organizare a timpului si sarcinilor la locului de munca;
    Familiarizat cu termeni contractuali comerciali si vamali;
    Cunosterea limbii engleze;
    Cunostinte utilizare MS Ofice (Word, Excel nivel mediu/avansat).

    Responsabilitati


    Gestionarea grupelor de marfuri / furnizori alocati: selectare gama produse, negociere termeni contractuali (prețuri, conditii de livrare, termene de plată si conditii de marketing), contractare
    Menținerea relațiilor cu furnizorii; urmarirea executiei de contract (calculeaza / trimite comenzile catre furnizori / supervizeaza intreg procesul de achizitie, de la plasarea comenzii pana la receptia marfii in depozit astfel incat sa fie asigurata sustenabilitatea inventarului)
    Analizarea si anticiparea trendurilor/directiilor de dezvoltare in piata;
    Elaborarea strategiilor de dezvoltare pe termen lung pentru categoriile de produse, precum si elaborarea strategiilor pentru eliminarea produselor neperformante;
    Definirea și implementarea strategiei și planurilor categoriei, pe baza inițiativelor departamentului / companiei, a tendințelor consumatorilor și a pieței
    Stabilirea strategiei de pricing pe gamele de produse;
    Intocmirea si promovarea conceptului produsului: strategie de pret, plan de promovare, pozitionare in piata si in gama, servicii post vanzare;
    Elaborarea planurilor de marketing pe perioade scurte/ lungi;
    Identificarea și executia strategiilor de stimulare a vânzărilor și a oportunităților de dezvoltare a afacerii;
    Realizarea materialelor de comunicare si promovare (cataloage, oferte speciale, brosuri, newsletter);
    Analiza indicatorilor specifici (vanzari, profitabilitate, etc);
    Intocmirea rapoartelor si urmarirea coeficientilor de performanta;
    Managementul stocului;
    Asigurarea documentatiei si informatiilor legate de portofoliul de produse gestionat si transmiterea acestora catre contabilitate/marketing/vanzari;
    Colaborarea cu managerul superior pentru imbunatatirea proceselor de aprovizionare si logistica.

    Alte informatii

    Condiții:

    contract de munca nedeterminat;
    salariu competitiv;
    abonament medical privat.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (184)