Loyalty Program Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Help Net Farma active.


Vezi toate job-urile Loyalty Program Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: Help Net Farma
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.
    În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.

    Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine!



    Cerinte

    • Minimum 5 ani experiență profesională în domeniul consumer marketing/loializare/customer segmentation/ multi-channel marketing într-o organizație dinamică, preferabil retail;
    • Capacitate dovedită de a analiza informațiile consumatorilor și de a le transforma în acțiuni care generează rezultate și ating obiectivele;
    • Experiență în segmentarea și gestionarea customer lifecycle;
    • Experiență în managementul proiectelor, inclusiv în gestionarea mai multor proiecte simultan;
    • Cunoștințe operare PC – MsOffice (Excel, PowerPoint);
    • Cunoștințe avansate de limba engleza;
    • Atitudine proactivă și spirit de echipă;
    • Bune abilități de comunicare și negociere.

    Responsabilitati

    Rol: dezvoltarea și coordonarea programului de loialitate pentru pacienții Help Net.
    Responsabilități:
    • Segmentarea, analizarea și targetarea bazei de date;
    • Evaluarea preferințelor și comportamentelor consumatorilor, combinate cu tendințele pieței și istoricul din baza de date, pentru a adapta și îmbunătăți campaniile;
    • Dezvoltarea de campanii și oferte de retenție și loializare a pacienților înscriși în programul de loialitate;
    • Colaborarea cu echipele din cadrul departamentului pentru a asigura comunicarea campaniilor și promoțiilor;
    • Inițierea de parteneriate strategice, implementarea și integrarea lor în comunicare.