Junior back-office cu limba italiană Iasi/Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad Romania SRL active.


Vezi toate job-urile Junior back-office cu limba italiană Iasi/Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Actualizat la: 03.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    -nivel minim B2 de limba italiană
    -nivel minim B1 de limba engleză
    -studii superioare

    Responsabilitati

    În principal activitatea generală constă în: procesare, verificare și validare a diverse date financiare pentru clienți (certificări, credite, garanții, plăți)
    Activitatea este de back-office
    Nu se cere experiență

    Alte informatii

    Programul este unul full-time, L V, 9:00-18:00 (8 ore + o ora pauză de masă).
    Salariu fix+ tichete de masă în valoare de 400 lei lunar + un voucher de 2638 lei brut anual / echivalent cu perioada contractuala + asigurare medicală la o rețea privată +
    perioadă de training de o lună de zile în care vei primi tot suportul de care ai nevoie.