Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Junior back-office cu limba italiană Iasi/Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad România active.Vezi toate job-urile Junior back-office cu limba italiană Iasi/Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.12.2021 |
Remote work: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
-nivel minim B2 de limba italiană
-nivel minim B1 de limba engleză
-studii superioare
În principal activitatea generală constă în: procesare, verificare și validare a diverse date financiare pentru clienți (certificări, credite, garanții, plăți)
Activitatea este de back-office
Nu se cere experiență
Programul este unul full-time, L V, 9:00-18:00 (8 ore + o ora pauză de masă).
Salariu fix+ tichete de masă în valoare de 400 lei lunar + un voucher de 2638 lei brut anual / echivalent cu perioada contractuala + asigurare medicală la o rețea privată +
perioadă de training de o lună de zile în care vei primi tot suportul de care ai nevoie.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operations Back-Office Internship Program Aplica fara CV | |
Back office cu limba Germana - Junior Aplica fara CV | |
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (411) |
Raporteaza eroarea la