Director de program

Angajator: SOS Satele Copiilor Romania
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    SOS Satele Copiilor România este o organizaţie neguvernamentală, membră a Federaţiei SOS Children’s Villages International, ce derulează programe în 137 de ţări ale lumii.

    SOS Satele Copiilor România are ca misiune să ofere o familie iubitoare copiilor care au rămas fără îngrijirea părintească și să îi susțină și protejeze pe cei care riscă să o piardă. Anual, peste 700 de copii și tineri sunt sprijiniți în mod direct de SOS Satele Copiilor România, dintre care peste 150 cresc în Satele SOS, alături de Mame SOS și de fraţii biologici sau sociali, iar 550 de copii sunt sprijiniți să rămână în familia lor și să nu trăiască trauma separării.

    Cerinte

    SOS Satele Copiilor Romania are ca misiune oferirea unei familii iubitoare copiilor care au ramas fara ingrijirea parinteasca si sustinerea si protejarea celor care risca sa o piarda.

    Ce asteptam de la tine?
    - Studii superioare incheiate în domeniul socio-uman/ management
    - O buna cunoastere a domeniului protectiei copilului
    - Cel putin 3 ani de experienta in coordonarea si managementul unei echipe
    - Experienta anterioara intr-o pozitie de management intr-un alt ONG reprezinta un avantaj
    - Cunostinte de configurare, gestionare si supervizare a unui buget
    - Cunostinte privind managementul proiectelor
    - Cunostinte de limba engleza

    Responsabilitati

    Care sunt principalele responsabilitati ale directorului de program?

    - Coordoneaza implementarea ciclului de management si interventii la nivelul intregului program, pentru a se asigura ca serviciile oferite sunt relevante contextului si raspund nevoilor grupului tinta;
    - Construieste parteneriate cu ONG-uri/diferite autoritati care lucreaza pentru promovarea si respectarea drepturilor copiilor ingrijiti in afara familiei sau care risca sa piarda sprijinul familiei;
    - Stabileste relatii puternice cu autoritatile locale relevante;
    - Este responsabil de promovarea serviciilor sociale de calitate, prin implicarea, negocierea si obtinerea suportului din partea diferitelor autoritati locale si nu numai;
    - Ofera suport pentru obținerea de finanțări din fonduri publice, in colaborare cu departamentele Dezvoltare Programe si Financiar;
    - Coordoneaza procesul de planificare a obiectivelor, de realizare a bugetului si incadrare in limitele acestuia, de monitorizare si evaluare a proceselor pentru intregul program;
    - Ofera suport si sprijina oportunitatile de finantare, in colaborare cu departamentul de Strangere de fonduri si Comunicare;
    - Se asigura de implementarea recomandarilor primite in urma auditurilor nationale sau internationale;
    - Asigura implementarea politicii de protecție a copilului la nivelul programului;
    - Participa la intalnirile echipei si la planificarea anuala si strategica a asociatiei;
    - Selecteaza, motiveaza, sustine, coordoneaza si evalueaza periodic personalul aflat in subordinea sa;
    - Promoveaza imaginea si povestile de succes ale asociatiei SOS Satele Copiilor Romania.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre SOS Satele Copiilor Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a SOS Satele Copiilor Romania >>