E-commerce & Key Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile E-commerce & Key Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    • University degree
    • Experience in Key Account management
    • Experience in e-comm desired: 1 year
    • Good communication skills, multi-tasking, detail oriented, fast decision maker
    • High energy level, positive thinking, efficiency and politeness.
    • English language level: advanced

    Responsabilitati

    • Develop strategy and manage implementation in assigned key account e-commerce partners
    • Manage customer relationship at the headquarters and store level
    • Efficient planning and forecasting
    • Ensure excellent execution of all agreed trade terms, promotions and marketing elements
    • Implement brand visibility elements in on-line customers
    • Monitor Trade Terms implementation audits per points of sales
    • Prepare promotional plans per customer in line with company strategy
    • Negotiate and implement promotional proposals or other proposals (assortment
    optimization, projects, etc.) to customers
    • Support the Key Accounts & E-commerce Manager in various projects and proactively propose new improvement projects.
    • Manages all the operational and logistic aspects in the relation with customers