Operator introducere si validare date – oportunitate pe durata determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teleperformance Romania active.


Vezi toate job-urile Operator introducere si validare date – oportunitate pe durata determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internship
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Teleperformance,is the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, and serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible, and intelligent.

    We have 380,000 interaction experts across nearly 80 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve our partners and their clients.

    Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,300 employees providing quality services to first-line players both on the local market and on the international market (banks, insurance companies, telecommunication operators, gaming, tourism and others).

    Since June 2021, Teleperformance Romania is certified as being a Great Place to Work. This distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM. 

    Cerinte

    Care e profilul candidatului ideal:

    Studii medii sau superioare finalizate;
    Cunostinte de operare pe calculator;
    Viteza buna de tastare;
    Atentie sporita la detalii;
    Adaptabilitate, flexibilitate, capacitatea de a lucra in echipa.

    Responsabilitati

    In ce consta activitatea:

    Proiectul din cadrul caruia vei face parte are ca scop digitalizarea unei baze de date pentru unul dintre clientii nostri;
    Activitatea este una de tip back-office si nu presupune interactiuni cu clientii;
    Rolul tau va fi acela de a prelua datele dintr-o imagine si de a le introduce in campuri dedicate din sistemul informatic al clientului;
    Performanta la job va fi evaluata in functie de numarul de documente procesate intr-un anumit interval de timp si de acuratetea informatiilor introduse (datele introduse rapid si corect aduc cu sine bonusuri, la fel ca si evitarea absentelor nemotivate);
    Tinand cont de confidetialitatea informatiilor procesate, activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Strada Mihail Sebastian, Numarul 72, Sector 5, Bucuresti. Sediul este unul recent renovat, foarte primitor si respecta toate regulile de distantare sociala si de prevenire a raspandirii bolilor in contextul pandemiei COVID-19;
    Programul este de zi, de luni pana vineri (ocazional se poate lucra si in weekend pe baza de voluntariat) si poate fi organizat in 2 ture, una de dimineata si alta dupa-amiaza;
    Contractul de munca se va semna pe perioada determinata de timp, cu data de final 30 aprilie 2022 (data pana la care digitalizarea bazei clientului va trebui finalizata). In functie de evolutia proiectului si de performanta individuala, posibilitatile de prelungire a contractului in cadrul companiei vor fi analizate si comunicata pana la terminarea perioadei contractuale.

    Alte informatii

    Care sunt beneficiile oferite:

    Un venit lunar de 2100 lei net constituit din salariu de incadrare si bonusuri usor accesibile care evalueaza prezenta la locul de munca, volumul de date introdus si corectitudinea acestora.
    Bonuri de masa de 15 lei pe zi pentru fiecare zi lucrata (300 lei pentru 20 de zile lucrate intr-o luna);
    Decontarea transportului (abonamente Metrorex si sau STB);
    Abonament medical la Regina Maria;
    Acces la reteaua de Sali de fitness 7 Card;
    Acces la sistemul de inchiriere carti Bookster;
    Un mediu de lucru prietenos si divers;
    Posibilitatea de avansare in cadrul proiectului sau al companiei;
    Acces la platforma online de invatare a companiei si la numeroase cursuri;
    Si un proces de recrutare foarte rapid – in maximum 3 zile afli daca ai fost angajat.