Economist

Angajator: CER Cleaning Equipment
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Curtea de Arges
  • Actualizat la: 29.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    CER CLEANIG EQUIPMENT, filiala de producție a grupului Kärcher, din Curtea de Argeș. Fabrica CER Cleaning Equipment înfi­ințață înca din anul 2006, la Curtea de Argeș.

    Cerinte

    - Studii superioare economice;
    - Experienta 2-3 ani intr-o pozitie similara;
    - PC skills: Office, Finance ERP;
    - Cunoasterea limbii engleze nivel avansat.

    Responsabilitati

    - Intocmeste registrul de casa, opereaza incasarile si platile in numerar in SAP;
    - Verifica deconturile de cheltuieli ;
    - Verifica, intocmeste si valideaza pachetul de plati saptamanal si proceseaza platile manuale;
    - Verifica incasarile si platile, provenienta si distribuirea acestora;
    - Verifica facturile de furnizori insotite de documentele de livrare, urmareste scadentele si inregistrarea acestora in contabilitate;
    - Verifica si intocmeste facturile de servicii pentru clienti si urmareste scadentele acestora;
    - Verifica corectitudinea documentelor de intrare si a inregistrarilor din contabilitate privind mijloacele fixe;
    - Verifica nota contabila de salarii si se asigura de inregistrarea acesteia in contabilitate;
    - Verifica incadrarea corecta a documentelor contabile pe venituri si cheltuieli si asigura suport in vederea reconcilierii conturilor;
    - Asigura suport privind inregistrarea corecta a documentelor pe conturi contabile;
    - Intocmeste notele contabile pentru provizioane in inchiderea de luna;
    - Urmareste situatia politelor de asigurare si se asigura de prelunguirea si intocmirea acestora in timp util;
    - Indosariaza documentele cu care lucreaza si raspunde de arhivarea lor;
    - Scaneaza si arhiveaza electronic contractele cu furnizorii;
    - Verifica si raspunde de confirmarile de sold cu furnizorii si clientii companiei;
    - Ofera suport si informatiile solicitate de auditorii companiei, precum si organelor de control fiscal;
    - Participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii.