HR Admin Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile HR Admin Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

    Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

    Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

    Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

    Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

    Cerinte

    Echipa de HR Raiffesen se mareste astfel daca:
    • Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si vrei sa lucrezi intr-un mediu dinamic;
    • Ai capacitatea de planificare, organizare si derulare in paralel a mai multor taskuri;
    • Ai excelente abilitati de comunicare si iti place sa lucrezi in echipa;
    • Ai orientare catre rezultate si abilitati de prioritizare a responsabilitatilor;
    • Ai cunostinte operare Microsoft Office, in special Excel;
    • Ai studii superioare;
    • Ai certificare de inspector resurse umane;
    • Ai experienta de cel putin un an pe un post similar.

    Responsabilitati

    Si daca te identifici cu ce este scris mai sus, te vei ocupa de:

    • Intocmirea, gestionarea si indosarierea documentele privind administrarea de personal (contracte de munca, decizii incetare, acte aditionale, etc);
    • Organizarea si derularea operatiunile de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul organizatiei;
    • Acordare asistenta, consultanta si suport tuturor angajatilor referitor la prevederile politicilor de resurse umane ale companiei sau la problemele legate de relatiile de munca;
    • Intocmirea si eliberarea, la cerere, a documentelor solicitate de catre (fost) salariat;
    • Introducerea datelor in aplicatia HR si asigurarea corectitudinii acestora;
    • Intocmirea diverselor rapoarte de centralizare in aria de expertiza;
    • Verificarea conformitatii drepturilor salariale conform pontajului, contractelor de munca, si a legislatiei in vigoare;
    Te invitam cu drag sa aplici pentru a face parte din echipa noastra.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (103)