Customer Care Specialist

Acest job nu mai este activ!


Vezi toate job-urile Customer Care Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Media - Jurnalism
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.05.2022
    Remote work: On-site
    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine:

    a.Experienta in relatiile cu clientii(de preferat call-center);
    b.Cunostinte bune de operare pc;
    c.Atitudine proactiva si orientare spre client;
    d.Foarte bune abilitati de comunicare si ascultare activa,centare pe solutii;
    e.Invatare rapida si adaptabilitate;

    Responsabilitati

    Ce vei face pentru noi:

    a.Vei confirma programarile la consultatii si vei oferi toate detaliile necesare;
    b.Vei reprograma clientii Lensa la consultatii;
    c.Vei lucra cu platforma noastra de programari si vei reactiva clientii vechi si/sau pasivi;
    d.Vei reprezenta Lensa in relatia cu clientii ;

    Vei invata foarte multe despre domeniul fascinant al Opticii :)

    Ce beneficii iti oferim:

    a.Contract de munca pe perioada nedeterminata( perioada de proba de 3 luni);
    b.Program de lucru 09:00-18:00;
    c.Dezvoltare profesionala prin trainguri periodice (vanzari, customer care, dezvoltare personala etc.);
    d. Posibilitate reala de avansare in cadrul companiei;
    e.Posibilitatea achizitionarii de produse din portofoliul companiei la preturi pentru angajati;
    f.Mediu de lucru tânăr si dinamic;
    g.Locatie avantajoasa si accesibila: Bd.Splaiul Independentei, Cladirile The Bridge ( vis a vis de Carrefour Orhideea)- statia de metrou GROZAVESTI

    Alte informatii

    Cine suntem si ce facem:

    Lensa este unul dintre cei mai importanți jucători din piața de optică din România, lider în rândul retailerilor online de ochelari de soare, rame sau lentile de contact.

    Povestea Lensa începe în 2013 cu Lensa.ro, un business mic cu visuri mari ce s-a transformat an după an într-un adevărat fenomen.
    În centrul acțiunilor Lensa au stat întotdeauna clienții noștri, iar dorința de a fi mereu în pas cu preferințele lor a transformat Lensa într-un lider.

    Pe lângă magazinul online, în prezent, Lensa deține cel mai mare showroom de optică din România – localizat în București și alte 7 showroom-uri în cele mai importante orașe din Țară: Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Craiova, Iași, Timișoara și Galați.

    Misiunea noastră este să îi ajutăm pe oameni să vadă totul mai clar, purtând ceea ce îi reprezintă cel mai bine.
    În materie de rame și ochelari de soare, portofoliul Lensa numără peste 70 dintre cele mai renumite branduri la nivel mondial: Ray-Ban, Carrera, Vogue, Fendi, Givenchy, Gucci, Boss, Tommy Hilfiger, Prada, Dior etc., dar și branduri affordable, cum ar fi brandul Polarizen – marcă proprie – ce îmbină accesibilitatea cu cele mai noi tendințe. Categoria de lentile de vedere este și ea completă, având toți furnizorii importanți în portofoliu: Essilor, Hoya, Zeiss.

    Lensa este primul reseller Ray-Ban autorizat în România și importator exclusiv ADORE, cel mai renumit brand italienesc de lentile de contact colorate.

    Din 2017, pentru patru ani consecutiv, Lensa.ro este Magazinul Anului în E-commerce, distincție oferită în cadrul GpeC – Gala Premiilor eCommerce din România.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (589)