Customer Service Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Service Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Cunostinte MS Office;
    - Excelente abilitati de comunicare;
    - Abilitati analitice si de soluţionare a problemelor;
    - Orientare catre client;
    - Atentie la detalii;
    - Experienta în Customer Service reprezinta un avantaj;
    - Limba Engleza - nivel mediu;

    Responsabilitati

    - Gestionarea eficienta a solicitarilor clientilor si asigurarea unui nivel ridicat de satisfactie a clientilor;
    - Plasarea comenzilor în sistem;
    - Verificarea disponibilitatii produselor in stoc;
    - Urmarirea stadiul de livrare al comenzilor si informarea clientilor asupra detaliilor de livrare;
    - Emiterea de facturi, note de livrare, chitante;
    - Transmiterea catre departamentul de logistica datele necesare finalizarii comenzilor; Inregistrarea si rezolvarea reclamatiilor venite din partea clientilor;
    - Procesarea retururilor;
    - Comunicarea cu consultantii de vanzari in vederea fluidizarii procesului de comunicare cu clientul si asigurarea suportului necesar cresterii vanzarilor si promovarii produselor;

    Alte informatii

    - Salariu motivant;
    - Pachet de beneficii atractiv;
    - Mediu de lucru stabil;
    - Posibilitati reale de avansare;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (210)