Trainee Dezvoltare Talent - Periodă determinată (9 luni)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Trainee Dezvoltare Talent - Periodă determinată (9 luni) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Management Trainee
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: project-based
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul Auchan, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    Misiunea ta va fi să susţii procesele de management al performanţei, talentului şi carierei pentru întreaga organizaţie Auchan România !
    Ai ocazia să înveţi şi să aplici cele mai bune practici în domeniul atragerii, evaluării şi dezvoltării talentului într-o organizaţie multinaţională competitivă, într-un mediu dinamic, alături de profesionişti cu vastă experienţă în domeniu, dar în acelaşi timp îţi vei putea aduce aportul propriu prin idei, propuneri şi iniţiative de optimizare.

    Ce căutăm ?
    - Studii superioare de Psihologie, Sociologie sau Stiintele Educaţiei
    - Proaspăt absolvent de studii masterale sau încă masterand pe teme de psihodiagnostic, psihologie organizational şi / sau Resurse Umane
    - Pasionat de resurse umane şi managementul talentelor
    - Atenţie la detalii, foarte bune abilităţi de planificare şi organizare
    - Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare


    Responsabilitati

    - Vei participa activ şi vei susţine pregătirea, planificarea, lansarea, comunicarea, urmărirea şi raportarea proceselor de capital uman : evaluarea anuală de performanţă şi potenţial, people reviews, talent & career management
    - Vei elabora prezentări, materiale de suport şi ghiduri pentru beneficiarii şi actorii proceselor noastre : angajaţi, manageri, specialişi de resurse umane.
    - Vei acompania şi ajuta managerii şi angajaţii în utilizarea platformei online de suport pentru aceste procese
    - Vei ajuta la organizarea de evenimente de informare şi formare, sau de evaluare şi dezvoltare
    - Vei oferi suport în colectarea, centralizarea şi analiza de date privind procesele de capital uman ale companiei
    - Vei asigura completarea de planuri de carieră şi de dezvoltare personalizate pentru top talent şi vei urmări derularea şi implementarea acestora.

    Alte informatii

    Ce îţi oferim ?
    Posibilitatea de a opta pentru un program part time 6 ore sau full time 8 ore pe zi.
    Sanse de dezvoltare si de invatare continua

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>