HR Contact Center with German

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Prohuman active.


Vezi toate job-urile HR Contact Center with German active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    Persoana comunicativa;

    Orientat spre solutii;

    Abilitati bune de intelegere si transmitere a informatiilor in limba franceza;

    Persoana dornica de dezvoltare in cadrul unei companii multinationale.

    Nivel de germana: minim B2

    Nivel de limba engleza: minim B2

    Responsabilitati

    Oferi suport pe partea de Resurse Umane angajatilor din cadrul companiei;

    Vei raspunde la intrebarile din domeniul Resurselor Umane pe care angajatii le adreseaza;

    Punct de contact pentru solutionarea solicitarilor.

    Beneficii:

    Oportunitati de dezvoltare;

    Asigurare medicala;

    Tichete de masa;

    Diverse abonamente;

    Salariu atractiv.