Manager de produs - bijuterii/ceasuri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BB COLLECTION active.


Vezi toate job-urile Manager de produs - bijuterii/ceasuri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: BB COLLECTION
Domeniu:
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    ​​​​​​​Ca importator oficial si distribuitor autorizat in piata romaneasca, B&B Collection ofera peste 100 de marci internationale de ceasuri si bijuterii, produse certificate original prin intermediul magazinelor din toata tara. Compania isi asteapta pasionatii de orologie si bijuterii de lux in 4 concepte de magazine specializate in vanzarea asistata a ceasurilor si bijuteriilor (Kultho, Splend’or, Be in time si B&B Collection) dar si pe cel mai mare magazin online al companiei www.bb-shop.ro.

    Cerinte

    Candidatul Ideal
    - orientare catre rezultate;
    - abilitati excelente de analiza, organizare, comunicare, negociere si prezentare;
    - capacitate de organizare, dinamism;
    - studii superioare finalizate;
    - limba engleza si utilizare PC nivel avansat;
    - permis de conducere cat. B;
    - disponibilitate pentru deplasari

    Responsabilitati

    Analiza pietei bijuteriilor / ceasurilor in segmentul de retail si intocmirea rapoartelor specifice de prospectare si evaluare a acesteia;
    - Implementarea unui management performant al stocurilor si lansarea comenzilor externe pe baza indicatorilor de eficienta a comertului intr-o retea de magazine cu acoperire nationala;
    - Supervizarea distributiei corecte a stocurilor in gestiunile companiei in conformitate cu specificul pietei locale si pentru optimizarea indicatorilor de performanta;
    - Intocmirea rapoartelor de analiza cu privire la: achizitii, vanzare, rentabilitate;
    - Verificarea periodica a gradului de realizare a obiectivelor stabilite si propunerea masurilor de atingere a acestora;
    - Propunerea si supervizarea implementarii actiunilor de marketing specifice brandurilor aflate in portofoliu;
    - Gestionarea relatiei cu partenerii externi ai companiei si clientii locali.