Tehnician Suport IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Tehnician Suport IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 15 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte


    - Cunoștințe de limba franceză - nivel avansat-B2
    - Cunoștințe PC și o înclinație evidentă spre domeniul IT;
    - Capacitate de a oferi suport utilizatorilor în situații de criză;
    -Studiile, experiența de lucru sau certificările corelate cu domeniul IT reprezintă un avantaj;
    - Disponibilitate pentru deplasări în străinătate.

    Responsabilitati


    - Înregistrezi incidentele, precum și soluțiile identificate în aplicația de gestiune a apelurilor primite (GLPI);
    - Acorzi sprijin și asistență tehnică (hardware și software) prin telefon diferiților utilizatori de calculatoare din magazinele clientului;
    - Asiguri controlul și restabilirea functionalității echipamentelor informatice;
    - Respecți procedurile de lucru și propui proiecte de îmbunătățire a acestora.

    Alte informatii

    Beneficii

    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.
    -Deplasari in strainatate pentru training de specialitate