Reporting Developer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Reporting Developer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ai experiență de minim 2 ani în domeniul analizei financiare/ raportare/ controlling/ business analytics/ economic/ financiar;
    - Ai cunoștințe de utilizare Excel (Funcții și Pivot Tables la nivel avansat);
    - Ai cunostinte SQL/ baze de date (nivel incepator – mediu);
    - Ai experiență în a lucra cu IBM Cognos (sau alt Business Intelligence tool) reprezintă un avantaj;
    - Ai cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat (nivel B2); cunoștințe de limbă franceză – reprezintă un avantaj;
    - Ai capacitate de sinteză și gândire logică

    Responsabilitati

    - Identificarea si crearea indicatorilor care reflectă cât mai obiectiv activitatea analizată în funcție de nevoile clientului;
    - Dezvoltarea rapoartelor Cognos care să îndeplinească nevoile specifice ale clienților;
    - Automatizarea rapoartele existente cu scopul de a reduce timpul alocat realizării acestora;
    - Optimizarea și standardizarea rapoartelor.

    Alte informatii

    - Pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
    - Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    - Training inițial și periodic specific activității desfășurate;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Oportunitate de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 7 țări.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Iasi,

    Remote

    Vezi job-uri similare (9)