Customer & Sales Support Manager with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Prohuman active.


Vezi toate job-urile Customer & Sales Support Manager with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    2-3 years work experience in a corporate work environment.
    Excellent time management.
    Problems identification and strategic thinking. Solution oriented.
    Bachelor degree or in course of obtaining.
    Fluency in English and French.
    Strong communication skills.
    Proactive and independent attitude.

    Responsabilitati

    The Customer & Sales Support Manager (shorten CSSM) works within a European, multicultural and fast moving business environment, supporting Sales Operations, Business Units (shorten BU) and Sales Force within the area of Catalogue Management and Maintenance. He/she is located in the EMEA Direct Operations team and has a wide variety of responsibilities, including but not limited to the following:

    - Key contact for the Sales organization for Customer E-Catalogue and Portal related matters.
    - Guide Sales and implement optimal catalogue structure.
    - Proactively informs Sales/Customer on any major change in offering or pricing.
    - Provide B2B and/or ELITE solution consultancy.
    - Provide consultancy on product specs, Product Lifecycle Management, Replacements, offering and pricing.
    - Drive Catalogue setup & maintenance in line with Sales and Customer requirements.
    - Proactive manage EOL and NPI in customer offering and catalogue.
    - Manage offering and pricing updates across BUs and coordination across regions.
    - Accountable for quality and availability of customer catalogue and pricing (including PCCS)
    - Setup simplified deals. Setup users and user access.
    - Obtain price approval for customer offering and circulate within account team
    - Provide customized portal training.
    - Manage all quote requests.
    - Acts as single point of contact on issues regarding offering, catalogue, B2B and/or ELITE portal access and capabilities.
    - Provides guidance for Back Office teams with which a direct relation exists.