Account Manager_Dep.Restructurare Corporate

Employer: BCR
Domain:
  • Banks - Financial Institutions
  • Job type: temporary
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 07.12.2021


    Ce te va ajuta sa ai succes

    • Studii superioare;
    • Experienta minima de 2 ani in activitate, din care 1 an in institutii financiar-bancare-corporate;
    • Cunostinte privind activitatea de corporate banking si managementul riscului;
    • Cunoasterea tehnicilor de control si monitorizare;
    • Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    • Abilitati excelente de analiza, atentie la detalii, organizare, structurare;
    • Limba engleza nivel mediu si cunostinte IT de utilizare sisteme informatice specifice (mail, Teams, Word, Excell etc).

    Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim

    • Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • Un program de lucru flexibil si work from home;
    • Sedii centrale moderne si usor accesibile, in zona Grozavesti;
    • Asigurare medicala privata;
    • Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala;
    • Zile libere platite pentru evenimente neasteptate;
    • Zi libera de ziua ta de nastere;
    • Facilitati bancare si extra beneficii pentru pensia privata;
    • Plan de beneficii flexibile prin platforma Benefit online.

    BCR prelucreaza datele cu caracter personal in conformitate cu prevederile din domeniul protectiei datelor cu caracter personal. Efectuam activitati de prelucrare necesare in vederea incheierii contractului de munca si ne intemeiem pe obligatie legala si interes legitim. Procesul de recrutare nu implica realizarea de profile sau procese decizionale automate.

    Aveti urmatoarele drepturi: dreptul la informare, de acces la date, la rectificare, la stergerea datelor, la restrictionarea prelucrarii, la portabilitatea datelor, la opozitie, de a nu fi supus unei decizii individuale automate si de a va adresa ANSPDCP sau instantelor competente, in masura in care considerati necesar. Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati https://www.bcr.ro/ro/cariere/informare-candidati.

    Despre echipa noastra

    Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau locuri de provenienta face cu atat mai frumos tot spatiul social pe care il ofera, astazi, un job la BCR.

    Cautam un coleg / o colega care sa asigure suport colegilor din departamentul de Restructurare Corporate in gestionarea clientilor externi si a tranzatiilor privind produsele de activ si pasiv ale clientilor din portofoliu.

    Cum vei contribui

    • Oferi suport colegilor in procesul de transfer a clientilor in/din administrare normala si in procesul de intocmire a aplicatiilor de credit, in ceea ce priveste solicitarea avizelor de legalitate/ rapoartelor de evaluare a garantiilor si identificarea posibilitatilor tehnice de implementare a tranzactiilor in sistem;
    • Informeazi managerii  restructurare corporate cu privire la documentele necesare pentru implementarea tranzactiilor de restructurare/prelungire/revizie anuala aprobate, pregatesti pachetul complet si il transmiti catre directia responsabila pentru verificarea conditiilor precedente;
    • Initiezi solicitari privind tragerile de credit din plafoanele aprobate si efectuezi activitati specifice legate de emiterea/modificarea scrisorilor de garantie;
    • Colectezi documentele  solicitate in cadrul procesului de monitorizare si le  transmiti catre directia responsabila cu verificarea indeplinirii conditiilor;
    • Contactezi clientul in legatura cu anumite solicitari recurente, precum prezentarea situatiilor financiare/a altor documente care fac obiectul monitorizarii sau in legatura cu situatii punctuale privind procesarea anumitor tranzactii/operatiuni;
    • Coordonezi procesul de semnare a documentelor contractuale impreuna cu managerul de restructurare;
    • Verifici documentatia din dosarul juridic al clientului, transmiti instructiuni de deschidere/actualizare de client si produse aferente;
    • Transmiti catre arhivare documentele aferente creditelor in derulare si a creditelor inchise.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, ce ofera servicii de banca universala, leasing, pensii private, fonduri de investitii si produse de economisire-creditare pentru locuinte, prin intermediul retelei nationale de sucursale si centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru Romania, sprijinind sansele tuturor la o viata mai buna si sustinandu-le increderea in fortele proprii si in capacitatea de a-si atinge potentialul. Pentru aceasta, BCR investeste constant in acces sigur si facil la servicii financiare, banking pe intelesul tuturor, consiliere financiara pe termen lung si produse care respecta potentialul fiecarui client.

    BCR a creat cel mai amplu si consistent program de educatie financiara din Romania, “Scoala de Bani”, prin cursuri pentru adulti si tineri, o expozitie mobila de educatie financiara pentru copii si o platforma digitala dedicata, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educatie financiara, experti ai BCR. 

    Applying to this job ad you give your consent for your information to be processed by BCR.
    Please read the Personal Data Processing Policy, BCR >>