CREDIT CONTROLLER, Location: Bucharest

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile CREDIT CONTROLLER, Location: Bucharest active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Cerinte:
    ― Studii superioare;
    ― 2-3 ani experienta pe zona de colectare creante;
    ― Cunostinte pachet Microsoft Office;
    ― Adaptare si raspuns la schimbare;
    ― Gandire de ansamblu;
    ― Corectitudine, atentie, seriozitate, tact, amabilitate, perseverenta;
    ― Capacitate de decizie si de a evalua deciziile luate;
    ― Atentie distributiva;
    ― Capacitatea de a lucra in echipa;
    ― Limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    ― Contactarea clientilor in vederea agrearii unei promisiuni de plata pentru facturile emise al caror termen de plata a fost depasit;
    ― Monitorizarea promisiunilor de plata, a datelor scadente si a sumelor de plata agreate;
    ― Notificarea clientilor cu privire la apropierea sau depasirea termenului de plata pentru facturile emise, prin transmiterea unor mesaje prin email sau prin alte mijloace agreate cu Coordonatorul de echipa;
    ― Intocmirea contractelor de compensari in 3 parti pentru clientii din portofoliul alocat, tinerea evidentei facturilor ce urmeaza a fi compensate si emiterea documentelor justificative;
    ― Propunerea clientilor pentru blocare si initierea mesajului catre DKV in cazul in care planul de plati agreat nu este respectat de catre clienti (tinand cont de decizia interna de blocare partiala / totala);
    ― Initierea demersurilor catre Departamentul de Vanzari / Departamentul Contabilitate si urmarirea rezolvarilor acestora pentru plangerile transmise in scris de catre clienti privind tranzactiile reclamate si facturate prin sistem DKV sau pentru facturile de comision ;
    ― Contribuirea la procedurile de lucru privind activitatea de administrare si recuperare creante;
    ― Calcularea valorii penalitatilor de intarziere contractuale datorate de catre clienti la solicitarea Coordonatorului de echipa;
    ― Verificarea impreuna cu clientii situatia facturilor aflate in sold, a garantiilor existente si comunicarea Departamentului de Contabilitate daca sunt diferente pentru conturile alocate;
    ― Informarea Managerilor despre orice eveniment rezultat din discutiile avute cu clientii din portofoliu alocat si care ar putea conduce la neincasarea
    creantelor;
    ― Participarea la intalnirile de business cu clientii companiei care au probleme in achitarea facturilor;
    ― Verificarea limitei de credit pentru clientii alocati si propunerea catre Manageri majorarea limitei de credit in functie de valoarea garantiilor contractuale;
    ― Transmiterea catre DKV solicitarea de limitare a contului in conditiile in care facturile nu se incaseaza la scadenta din contract sau cea agreata printr-un plan de plati;
    ― Propunerea si solicitarea aprobarii catre Manageri pentru extinderea termenului de plata pe baza informatiilor primite de la client si urmarirea ca planul de plati stabilit cu clientul si aprobat intern sa fie respectat in totalitate;
    ― Propunerea clientilor pentru blocare si initierea mesajului catre DKV in cazul in care planul de plati agreat nu este respectat de catre clienti (tinand cont de decizia interna de blocare partiala / totala);
    ― Initierea demersurilor catre Departamentul de Vanzari / Departamentul Contabilitate si urmarirea rezolvarii acestora pentru plangerile transmise in scris de catre clienti privind tranzactiile reclamate si facturate prin sistem DKV sau pentru facturile de comision.

    Alte informatii

    Doar candidatii eligibili vor fi contactati. Va multumim pentru interesul acordat!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (226)