Expert financiar bancar Contabilitate si Controlling - WFH, Bucuresti

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Experienta anterioara de minim 3 ani, din care 2 ani in institutii financiar-bancare;
    Cunostinte economice si financiare (inclusiv cunostinte privind standardele IFRS si Basel III);
    Studii superioare absolvite, preferabil in domeniul economic/finante-contabilitate, cibernetica;
    Cunoasterea activitatii bancare, a legislatiei financiar-bancare, a reglementarilor legale si interne specifice domeniului;
    Cunostinte generale despre produsele si serviciile bãncii, cunoasterea obiectivelor strategice ale bancii;
    Cunostinte IT: pachetul MS Office;
    Limba engleza – nivel mediu sau avansat;
    SAP si SIBCOR reprezinta un avantaj.

    No: PR/021443

    Responsabilitati

    Efectuarea inregistrarilor contabile in aplicatiile IT specifice, in conformitate cu metodologia contabila, aplicand politicile contabile ale Bancii si prevederile standardelor internationale de raportare financiara (IFRS);
    Verificarea inregistrarilor pentru cheltuieli generale bancare, achizitii de bunuri, inregistrari contabile din sfera operatiunilor cu clientela;
    Participarea la intocmirea corecta a raportarilor catre Grup, Autoritatea Fiscala (ANAF/Ministerul Finantelor) si alte institutii;
    Initierea/verificarea si autorizarea platilor catre furnizorii de bunuri si servicii in aplicatia informatica (SIBCOR);
    Inregistrarea in evidenta contabila a Bancii (aplicatiile SAP, SIBCOR dupa caz) a tuturor documentelor primare/justificative (facturi pentru achizitii de bunuri si servicii, deconturi de cheltuieli, comisioane interbancare, cheltuieli cu salarii, etc.), operatiuni legate de activitatea de economisire/operatiuni legate de clientela, si alte operatiuni contabile legate de activitatea operationala solicitate de catre directiile Clienti si Recuperare Credite si departamentul de Urmarire si Administrare Credite, in baza documentelor justificative transmise;
    Inregistrarea/verificarea in evidenta contabila (SIBCOR) a operatiunilor de trezorerie;
    Pastrarea evidentei si intretinerea bazei de date referitoare la mijloace fixe;
    Efectuarea descarcarii lunare a cheltuielilor in avans din aplicatia SAP;
    Deschiderea/modificarea/inchiderea conturilor interne;
    Inregistrarea in evidenta contabila a provizioanele pentru riscuri si cheltuieli;
    Participarea la intocmirea/verificarea raportarilor catre autoritatea de reglementare (BNR), la intocmirea altor raportari catre autoritati locale (Fondul de Garantare al Depozitelor, Institutul National de Statistica, ANAF), la intocmirea raportarilor catre Grup;
    Verificarea lunara, prin sondaj, a Registrului de Mijloace Fixe (stoc, intrari, iesiri) precum si calculul amortizarii lunare cu sumele aferente postate in evidenta contabila a bancii;
    Monitorizarea trecerii pe cheltuieli a sumelor platite in avans, aferente contractelor, facturilor si altor documente justificative emise de furnizorii de servicii;
    Monitorizarea si reconcilierea conturilor de debitori si creditori diversi si celelalte conturi din balanta de verificare a Bancii aflate in gestiunea directiei Contabilitate si Controlling;
    Furnizarea de informatii privind soldurile conturilor din evidenta contabila catre entitatile functionale responsabile in cadrul procesului de inventariere periodica/anuala a patrimoniului Bancii;
    Participarea la actualizarea "Planului de conturi", asigurand detalierea acestuia in functie de necesitatile impuse de anumite reglementari sau de necesitatile proprii de raportare ale Bancii si ale Grupului;
    Pastrarea, gestionarea si pregatirea pentru arhivare a documentelor contabile;
    Participarea la elaborarea cerintelor pentru dezvoltarea aplicatiilor informatice si participarea la testarea acestora;
    Participarea la elaborarea de proceduri si instructiuni de lucru;
    Asigurarea intocmirii de rapoarte si furnizarea de informatii la solicitarea directorului directiei sau a managementului.