Casier(a) simpatic(a) magazin carti, program 12-20

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Printre Carti active.


Vezi toate job-urile Casier(a) simpatic(a) magazin carti, program 12-20 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Printre Carti
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem PRINTRE CĂRȚI, anticariat online, cumpărăm și vindem lunar zeci de mii de cărți second hand (vechi și noi).

    Servim in jur de 40.000 de clienți unici pe an. În ultimii 4 ani am avut o creștere în medie cu 75% pe an, și asta intenționăm să facem și în 2021. Suntem o companie cu 45 de angajați full-time și un depozit de 600 mp plăcut de gestionat, dar și plin de provocări.

    Planul pe următorii 10 ani este să devenim un nume important pe piața de carte din România, să deschidem magazine noi, și avem nevoie de oameni care își doresc să participe la acest plan.
    Pe termen scurt urmărim dublarea volumului magazinului online în 2021 față de 2020.
    ​​​​​​​
    Încercăm să creăm o micro-Românie în care corectitudinea, meritele, inteligența, implicarea pentru a face bine sunt principalele calități care contează.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Esti un om organizat si sociabil, vii cu dorinta dе a intra intr-o echipa care are in vedere zi dе zi sa indeplineasca targetul, si sa contribui la planul mai mare al companiei.
    Valorizezi corectitudinea, punctualitatea, lucrul in echipa.
    Te adaptezi in diverse situatii de relationare cu clientii.
    Te poți integra fara prea mari dificultati intr-un colectiv deja format.
    Consideri ca ti se potriveste o munca cu caracter repetitiv si in care trebuie sa ai mare atentie la detalii.
    Cunosti gramatica limbii romane.
    Daca ai mai lucrat cu casa dе marcat este un avantaj, dar nu e neaparat necesar.

    Descrierea jobului

    Pe langa livrarea prin curier, clientii nostri au optiunea de a ridica personal comenzile de la sediu. Pentru asta este nevoie de cineva care sa fie responsabil de casa de marcat, si care se descurca la lucrul cu bani cash si intocmirea documentelor necesare.

    Responsabilitati

    Vei vinde carti la sediul nostru.
    Vei emite bonuri si facturi.
    Vei intocmi documente ce tin de lucrul cu bani cash.
    Vei scoate cartile de la raft, conform comenzilor.
    Alte lucruri asemanatoare cu cele enumerate mai sus, specifice unui magazin online.

    Evident, pentru toate cele de mai sus, vei putea folosi un sistem deja structurat si eficient si vei avea un mentor care se va ocupa de training-ul tau.

    Alte informatii

    De ce o sa-ti placa sa lucrezi cu noi:

    Vii cu promisiunea ca stim sa apreciem si sa rasplatim oamenii care isi fac bine treaba.
    Ai spatiu sa cresti si sa promovezi sau sa te muti intr-o alta echipa daca avem un rol deschis si tu te potrivesti acolo.
    Iti decontam transportul in comun, asa ca, cu bugetul pe care il dadeai aici, poti sa iesi in oras cu prietenii sau sa iti cumperi carti faine.
    Si cand treci peste doua luni de activitate pe acest rol, primesti si un abonament la spitalele Regina Maria unde ai o serie de reduceri si gratuitati.
    50% reducere la cartile anticariatului.
    Vei lucra direct cu alti 16 colegi in departamentul vostru, dar in total, te asteapta 45 de omuleti pe care sa ii cunosti.
    Apa, ceai, cafea si fructe pentru ca pauzele, sa ne fie faine si relaxante, sa ne conectam intre noi si sa mai stam si la o poveste printre task-uri.

    📍  Unde ne facem treaba impreuna: 

    Sediul nostru se află pe strada Masina de Paine, la 5 minute de statia de metrou Obor.