Material Planning Specialist - Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Prohuman active.


Vezi toate job-urile Material Planning Specialist - Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 25.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    -University degree;
    -Minimum 2 years experience in logistics or in related functional areas;
    -Quality oriented;
    -Microsoft Office knowledge (Excel, Word);
    -SAP knowledge;
    -English skills mandatory.

    Responsabilitati

    -Undertaking material availability analyses and check the orders to suppliers via EDI transmissions, permanent maintenance of the parameters and master data as well as expediting purchase and supply sources, in order to guarantee timely availability of materials;
    -Creating, developing and maintaining forecast models for the suppliers, incorporating business intelligence and forecast information gathered from orders, sales and other sources;
    -Translating requirement specifications into procurement requests and orders in order to guarantee timely availability of materials;
    -Tracking the ordering and delivery process of suppliers in order if necessary to take corrective measures in good time and be able to provide suitable information;
    -Checking the content of supplier delivery notes in order to identify differences and obtain clarification;
    -Monitoring the stock levels and coverage of raw materials and corrective action if necessary, in order to achieve optimum inventory levels with due regard to the Total Cost approach, reduce/avoid excess and obsolete raw material;
    -Translating the demand plan into a purchase and inventory plan;
    -Controlling of external supply centers in order to guarantee customer supply with optimum inventory levels and at minimal transport costs;
    -Monitoring of the delivery dates and dispatching for raw materials in optimum time in order to ensure timely dispatch reliability to the customer and a corresponding value flow; -Evaluating and monitoring supplier performance (KPI);
    -Collecting required data to sustain claim/cost recovery with suppliers and create complaints/cost recoveries due to supplier deficient performance;
    -Maintenance of basic master data in the supply area SAP MM.