Customer Logistic Specialist - Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Prohuman active.


Vezi toate job-urile Customer Logistic Specialist - Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 25.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    -University degree;
    -Minimum 2 years experience in logistics or in related functional area (customer/ supplier relation);
    -Quality and customer oriented;
    -Microsoft Office knowledge (Excel, Word);
    -SAP knowledge;
    -English language skills mandatory.

    Responsabilitati

    -Monitoring the stock levels and coverage of finished goods and corrective action if necessary, in order to achieve optimum inventory levels;
    -Measurement of compliance with the delivery quantities and deadlines, in order to initiate proactive measures for optimizing delivery reliability in optimum time;
    -Monitoring of the delivery dates and dispatching for finished goods in optimum time, in order to ensure timely dispatch reliability to the customer;
    -Maintenance of basic and master data in the delivery area, in order to guarantee the data quality in all relevant logistics systems;
    -Operating or supporting an active supplier management scheme by passing on information in order to obtain the best performance from suppliers;
    -Control safety criteria in own area of responsibility;
    -Develop, introduce and drive measures in order to avoid safety cases;
    -Correct input for production planner in order to ensure proper production planning according to capacities and customer demands.

    A mentor will support you to stepwise take over own responsibility after an initial training phase which will familiarize you with our products, tools, processes and organization.