Launch and Change Management Specialist - Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Prohuman active.


Vezi toate job-urile Launch and Change Management Specialist - Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 25.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    Requirements:

    -University Degree;
    -Advanced English Knowledge;
    -Project Management Skills;
    -Coaching and Mentoring Skills;
    -SAP, Incoterm Knowledge;
    -MS Office Knowledge;
    -German knowledge is a plus.

    Responsabilitati

    -Safeguarding the flow of information and materials in conjunction for new projects with the customer and external supply centers, with the aim of 100% customer supply in preserial phase, explicit orientation to customer requirements;
    -Working on introduction of new projects with project teams, in order to ensure a timely introduction of finished goods;
    -Develop, introduce and drive measures in order to avoid safety cases;
    -Active participation in the Project Meetings;
    -Create Logistic time schedule based on the project time schedule and internal Logistic concept based on information from sales and NPL/PM;
    -Enter, verify and adjust ramp up plan in local SAP/ SAP APO for correct input for PSS (production planner) in order to ensure proper production planning of the preserial parts; -Meet the required & specific KPIs.

    Alte informatii

    What we offer:

    -Integration Program in a professional, young & dynamic team;
    -Competitive Salaries (based on performance) & Benefits;
    -Health & Wellness (Private Health and Dental Insurance, Sport activities etc.); -Professional Development Opportunities (in Technical and Managerial Area);
    -Stability;
    -International Work Environment & Traveling Opportunities;
    -Relocation Package for non-Timisoara Residents.