Specialist Resurse Umane - perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lactalis Group active.


Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane - perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Lactalis Group
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alba Iulia
  • Actualizat la: 24.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară .

    Cerinte

    - Experientă de minimum 3 ani în procese de administrare a resurselor umane;
    - Experiența în derularea proceselor de salarizare reprezintă un avantaj;
    - Persoană organizată, capabilă sa lucreze cu termene stranse, loială, comunicativă și cu abilități de relationare interpersonală;
    - Are cunoștințe bune în domeniul legislației muncii, asigurărilor sociale, taxelor salariale și concediilor medicale;
    - Are spirit de echipă, atenție extrem de mare la detalii, persoană laborioasă și meticuloasă;
    - Studii superioare (în domeniul economic sau juridic reprezintă un avantaj);
    - Deținerea diplomei de absolvire a cursului de Inspector Resurse Umane reprezintă un avantaj;
    - Cunoaște Microsoft Office (Excel, Word), Email/Outlook la nivel avansat;
    - Experiență în utilizarea programului Charisma HCM reprezintă avantaj;
    - Limba engleza – nivel mediu.

    Responsabilitati

    1. Realizează activitați de administrare a resurselor umane
    - Asigură întocmirea ofertelor de angajare, a contractelor individuale de muncă (CIM), a actelor de modificare, suspendare și încetare a acestora, precum și a fișelor de post, conform solicitării Managerului de Resurse Umane;
    - Asigură programarea la examenul de medicina muncii pentru angajații noi;
    - Asigură completarea și arhivarea dosarelor de personal pentru angajații companiei în conformitate cu procedurile interne ale companiei și cu legislația în vigoare;
    - Înregistrează angajații, contractele individuale de muncă, deciziile de încetare/suspendare a CIM sau orice alte modificări survenite, în aplicația de salarii și transmite registrul general de evidență a salariaților la ITM;
    - Întocmește rapoarte standard / ad-hoc specifice activității gestionate;
    - Asigură eliberarea adeverințelor necesare actualilor sau foștilor angajați;
    - Administrează persoanele aflate în întreținerea salariaților pentru acordarea de deduceri suplimentare la calculul impozitului pe venit precum și a coasiguraților la Casa de Sanatate;
    - Oferă suport în activitatea de programare anuală a concediilor de odihnă și a primelor de vacanță; consolidează fișierele de programare CO la nivel de companie;
    - Oferă suport și consiliere salariaților companiei cu privire la procesele de resurse umane și cerințele legale aferente;
    - Menține legatura cu instituțiile statului din sfera sa de activitate.

    2. Realizează activități de administrare a beneficiilor acordate angajaților potrivit contractelor individuale și colective de munca
    - Administrează abonamentele medicale ale angajaților în relația cu furnizorul de servicii medicale precum și în relația cu alte departamente interne;
    - Administrează beneficiile cuvenite angajaților în baza contractelor colective de muncă (ajutoare de naștere, căsătorie, boli grave, ajutoare de pensionare, zile libere pentru evenimente deosebite, prime de vacanță), alte prime și avantaje în bani sau natură;
    - Comandă carduri pentru salariați în vederea acordării tichetelor de masă, de vacanță sau tichetelor cadou;
    - Asigură efectuarea comenzilor și administrarea tichetelor de masă, de vacanță și a tichetelor cadou.

    3. Asigură suport pentru activitatea de salarizare
    - Colectează și centralizează informațiile privind calculul salarial (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, alte concedii, modificări de salarii, prime, bonusuri etc.);
    - Verifică și importă diverse date in sistemul de salarizare (de ex. concedii de odihnă, pontaje, bonusuri);
    - Gestioneaza informațiile privind conturile bancare ale salariaților;
    - Înregistrează în aplicația de salarizare modificările aferente centrelor de cost, departamentelor si functiilor angajaților.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (123)