CRM & Dialer Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile CRM & Dialer Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 25.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine:

    · Sa fii absolvent /student al unei facultăți (de preferat tehnică)

    · Sa ai cunostinte de lucru in medii de tip call center (cloud/ as a service)

    · Sa cunoasti tehnicile de optimizare pentru dialere

    · Sa ai cunostinte de limba engleza – nivel mediu

    · Sa ai experiență de minim 2 ani în departamentul de suport Contact Center sau IT

    · Sa ai bune abilități de comunicare si sa fii un ascultator activ

    · Sa ai abilitatea de a lucra independent

    · Sa abordezi cu calm rezolvarea situatiilor

    · Sa fii atent la detalii si ai abilitati analitice

    · Sa fii orientat catre client

    · Sa iti placa sa lucrezi in echipă

    Responsabilitati

    Ce vei face:

    Vei Identifica, clasifica (ordona) și analiza cauzele aparute și rezolva incidentele în conformitate cu termenii oferiti în SLA (procesul de gestionare a incidentelor)
    Vei determina problemele pe baza analizei realizate și vei gestiona procesul de soluționare a acestora conform SLA
    Te vei implica in dezvoltarea de aplicatii de telefonie folosind Flow / Conductor - IVR, SMS proactiv, controlul modificărilor, DR (inclusiv testarea UAT)
    Vei identifica modalitati de imbunatatire a utilizării CRM prin automatizarea responsabilitatilor zilnice.
    Vei depana (rezolva) erorile de utilizator sau de software care inhibă eficiența interacțiunii dintre oameni și tehnologie
    Vei utiliza datele pentru a automatiza activitățile CRM și pentru a oferi relevanță personalizării individuale.
    Vei adapta cerințele viitoare ale sistemului CRM / telefonie
    Vei fii reprezentantul CSC pentru proiectele IT legate de CSC System, IVR, automatizare, telefonie și WFM
    Vei actiona ca super-utilizator pentru software-ul de infrastructură CSC
    Vei crea rapoarte privind performanța departamentului în conformitate cu termenii stabiliți și cerințele superiorilor ierarhici