Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
CRM & Dialer Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.Vezi toate job-urile CRM & Dialer Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Provident Financial Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.02.2022 |
Remote work: | On-site |
Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.
Cerinte
Ce ne dorim de la tine:
· Sa fii absolvent /student al unei facultăți (de preferat tehnică)
· Sa ai cunostinte de lucru in medii de tip call center (cloud/ as a service)
· Sa cunoasti tehnicile de optimizare pentru dialere
· Sa ai cunostinte de limba engleza – nivel mediu
· Sa ai experiență de minim 2 ani în departamentul de suport Contact Center sau IT
· Sa ai bune abilități de comunicare si sa fii un ascultator activ
· Sa ai abilitatea de a lucra independent
· Sa abordezi cu calm rezolvarea situatiilor
· Sa fii atent la detalii si ai abilitati analitice
· Sa fii orientat catre client
· Sa iti placa sa lucrezi in echipă
Ce vei face:
Vei Identifica, clasifica (ordona) și analiza cauzele aparute și rezolva incidentele în conformitate cu termenii oferiti în SLA (procesul de gestionare a incidentelor)
Vei determina problemele pe baza analizei realizate și vei gestiona procesul de soluționare a acestora conform SLA
Te vei implica in dezvoltarea de aplicatii de telefonie folosind Flow / Conductor - IVR, SMS proactiv, controlul modificărilor, DR (inclusiv testarea UAT)
Vei identifica modalitati de imbunatatire a utilizării CRM prin automatizarea responsabilitatilor zilnice.
Vei depana (rezolva) erorile de utilizator sau de software care inhibă eficiența interacțiunii dintre oameni și tehnologie
Vei utiliza datele pentru a automatiza activitățile CRM și pentru a oferi relevanță personalizării individuale.
Vei adapta cerințele viitoare ale sistemului CRM / telefonie
Vei fii reprezentantul CSC pentru proiectele IT legate de CSC System, IVR, automatizare, telefonie și WFM
Vei actiona ca super-utilizator pentru software-ul de infrastructură CSC
Vei crea rapoarte privind performanța departamentului în conformitate cu termenii stabiliți și cerințele superiorilor ierarhici
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Actuarial Specialist Aplica fara CV | |
Regulatory Reporting Specialist - Spanish module Remote | |
Cash Management Specialist with German Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (41) |
Raporteaza eroarea la