Customer Service - Sediu Nedelea - Part-Time 4 ore (f/m)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile LIDL Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Service - Sediu Nedelea - Part-Time 4 ore (f/m) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: LIDL Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 12.11.2021

    Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!

    Rolul tău
    • Vei prelua, verifica și redirecționa solicitările venite prin diverse canale (telefon, e-mail și altele) către departamentele responsabile;
    • Vei fi responsabil cu prelucrarea și soluționarea sesizărilor primite;
    • Vei răspunde întrebărilor adresate de clienți referitoare la produse, săptămâni tematice și altele care fac referire la activitatea magazinelor Lidl.
    Oferta noastră

    Îți pregătim un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant cu majorări salariale garantate anual, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei. Totodată, în funcție de vechimea în Lidl vei primi zile de concediu în plus.

    Profilul tău
    • Ai studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
    • Experiența în domeniu reprezintă un avantaj;
    • Cunoști la nivel mediu spre avansat limba engleză; cunoașterea limbii germane constituie un avantaj;
    • Ești disponibil pentru a lucra în ture;
    • Ești o persoană amabilă, orientată către clienți;
    • Lucrezi cu plăcere într-o echipă, dar poți lucra ușor și independent;
    • Ești o persoană responsabilă, ușor adaptabilă;
    • Ești punctual și rezistent la stres.

    Suntem prezenți pe piața din România din 2011, timp în care am crescut ambițios și sustenabil, oferind produse de calitate cumpărătorilor, respect partenerilor, proiecte și investiții comunităților și mediului și un loc ideal de muncă angajaților noștri. În prezent avem peste 270 de magazine, 5 centre logistice și peste 8000 de angajați în toată țara și am fost desemnați Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al patrulea an consecutiv.
    Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună. Noi le oferim șansa să își construiască o carieră de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea și dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar împreună facem posibilă #BucuriaLidl zi de zi!