Responsabil Gestiune

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Responsabil Gestiune active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 05.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Responsabilitati

    Noi apreciem oamenii care:

    -sunt responsabili;
    -sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
    -sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive;
    -experienta pe o pozitie tehnica/administrare tehnic reprezinta avantaj.

    Responsabilitatile postului:

    - gestionarea tuturor documentelor cu privire la echipamentele medicale si non-medicale din cadrul Campusului Medical Bacau;
    - transmiterea comenzilor de aprovizionare la furnizori pe platformele interne;
    - intocmirea documentelor referitoare la operatiile de intrare/ iesire a produselor din gestiune;
    - calculul stocurilor și inventarierea periodică;
    - intocmirea lunara a rapoartelor referitoare la activitatea de gestiune a stocului;
    - participarea la operatiunile de arhivare;
    - alte activitati administrative pentru suportul echipei operationale.