Sales Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Sales Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    • Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala;
    • Bune abilitati informatice privind utilizarea MS Office;
    • Nivel operational de limba engleza (scris si vorbit);
    • Orientare catre client;
    • Abilitati organizatorice si de time management;
    • Atitudine pozitiva si abilitati de lucru in echipa.

    Responsabilitati

    • Colaboreaza cu membrii departamentului comercial pentru pregatirea de prezentari, materiale de marketing, oferte etc.;
    • Indeplineste sarcini administrative legate de clientii existenti si potentiali in scopul sprijinirii activitatii Account Managerilor si Business Managerilor;
    • Participa activ la toate intalnirile interne ale echipei comerciale;
    • Se documenteaza si actualizeaza informatiile despre clientii actuali si potentiali in sistemul de management al relatiei cu clientii (CRM), precum si in celelalte aplicatii disponibile;
    • Este responsabil cu mentinerea si respectarea normelor, procedurilor si legislatiei privind Securitatea Financiara (Financial Security);
    • Redacteaza documente conform modelelor interne agreate (contracte, anexe etc.);
    • Actualizeaza documentele contractuale tinand cont de modificarile conditiilor comerciale si / sau legale, a schimbarilor de marketing etc;
    • Actualizeaza datele in instrumentele interne de lucru;
    • Intretine campanii prin email privitor la serviciile contractuale specifice domeniului;
    • Ofera suport pentru derularea diferitelor campanii de marketing;
    • Emite rapoarte specifice in Excel;
    • Reprogrameaza / anuleaza intalniri in tool-ul CRM;
    • Urmareste si arhiveaza documente specifice departamentului (ex. Anexe GDPR).

    Alte informatii

    Se ofera:

    • Pachet salarial avantajos;
    • Tichete de masa (15 RON/tichet);
    • Abonament medical;
    • Contract pe perioada nedeterminata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (134)