Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Relatii Clienti cu Lb. Rusa part-time
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Kaufland Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Relatii Clienti cu Lb. Rusa part-time active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Kaufland Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | temporar |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.12.2021 |
Remote work: | On-site |
Alătură-te echipei Kaufland! La Kaufland, oferim clienților noștri cea mai bună experiență de cumpărături. Ce ne face speciali? Performanţă, dinamism şi corectitudine. Angajații noștri aduc o contribuție semnificativă la succesul nostru prin dedicarea și pasiunea lor. Demonstrează afinitatea pentru cifre, condu proiectele și procesele noastre sau sprijină-ți colegii cu expertiza ta, în departamentul Financiar-Administrativ.
Responsabilitățile tale
- Prelucrezi solicitările clienților cu scopul de a rezolva aspectele semnalate sub forma telefonică și scrisă
- Identifici dorințele clienților și iei măsuri pentru punerea la dispoziție a informațiilor corespunzătoare sau soluționarea celor reclamate
- Ești responsabil/ă de soluționarea sesizărilor simple și complexe, cu respectarea directivelor interne definite
- Comunici permanent cu departamentele de specialitate cu privire la soluționarea sesizărilor
- Contract de muncă cu un salariu ce pornește de la suma de 5850 lei brut (pentru un program de lucru de lucru full-time) și bonuri de masă
- Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei
- Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster și 7Card
- Asigurare voluntară de sănătate în clinici private partenere
- Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională
- Student/ă sau absolvent/ă plin/ă de entuziasm, dorință de implicare și deschidere pentru a învăța lucruri noi
- Experienţă în domeniul Relaţii Clienţi reprezintă un avantaj
- Cunoştinţe de limba rusă nivel mediu (scris și vorbit)
- Cunoştinţe avansate operare PC (MS Office)
- Excelente abilităţi de comunicare și orientare către client, flexibilitate, atitudine pozitivă
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Call Center cu lb. Italiana part-time 4h sau 6h Aplica fara CV | |
Part time Airbnb Resolution Agent with French (Remote) Aplica fara CV | |
#13094 - Foreign Language Agent - Hindi (remote/part time) Remote | |
Vezi job-uri similare (250) |
Raporteaza eroarea la