Accounts Payable

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Accounts Payable active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2021
    Remote work: On-site

    Adecco Romania recruteaza pentru un clientul sau din industria agribusiness un Contabil( Accounts Payable).

    Competenta profesionala
      . Pregatire : studii superioare economice
        Experienta : minimum doi ani experienta in domeniul contabilitatii
     Cunostinte profesionale (de preferat)

    • Cunoasterea legislatie contabila si fiscala ;
    • Cunostinte de analiza financiara;
        1.4. Calitati si aptitudini profesionale
    • Disponibilitate pentru interpretari economice ale unor fenomene si procese;

    Obiectivele individuale
  • Indeplinirea intocmai si la timp a tututror cerintelor legale privind inregistrarea in contabilitate a facturilor emise de terti, inclusiv cele de cumparare mijloace fixe si obiecte de inventar, rechizite, materiale si servicii de marketing si dezvoltare;
  • Tine evidentei si inregistrarea deconturilor de personal, raportarea situatiei cu avansurile lunar;
  • Tinerea casieriei, intocmirea si inregistrarea registrului de casa;
  • Gestionarea trezoreriei, evidenta furnizorilor si raportarea acestora saptamanal cu o lista de sugestii in vederea platilor de efectuat;
  • Inregistrarea in contabilitate a extrasului bancar si alocarea platilor si incasarilor in programul de contabilitate;
  • Responsabilitati:

    Supervizeaza modul de primire, verificare si control a evidentei achizitiilor si  a altor cheltuieli in legatura cu activitatea de productie astfel incat acestea sa se faca in conformitate cu normele interne si prevederile legale;
    Verificarea documentatiei tuturor facturilor de achizitie aferente activitatii de productie;
    Inregistrarea in contabilitate a tuturor facturilor de furnizori aferente activitatii de productie : materii prime, materiale,ambalaje,servicii de multiplicare, conditionare,servicii de certificare,transport,alte servicii logistice;
    Descarcarea pe cheltuieli a sumei corespunzatoare din contul de cheltuieli in avans pentru CSEE si subsidiare
    Evidenta furnizorilor aferenti activitatii de productie si raportarea acestora saptamanal cu o lista de sugestii in vederea platilor de efectuat pentru CSEE si subsidiare;
    Introducerea platilor conform aprobarii Directorului Financiar in limita disponibilului existent in banca cu verificarea datelor beneficiarului si a situatiei curente de plati efectuate pentru CSEE si subsidiare
    Intocmire ordinelor de compensare si evidenta compensarilor de efectuat in cadrul firmei cat si in cadrul grupului in vederea inregistrarii acestora pentru CSEE si subsidiare;
    Efectueaza lunar reconcilierea soldurilor de furnizori aferenti activitatii de productie

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,