Asistent activitati import

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile Asistent activitati import active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    Devino parte din echipa PENNY –departamentul Achizitii, daca:
    - esti absolvent de studii superioare;
    - te consideri o persoana organizata;
    - esti responsabil(a); comunici cu usurinta;
    - esti in respectarea termenelor;
    - cunosti limba engleza;
    - ai vechime intr-un post anterior relationat cu activitatea de import (reprezinta un avantaj).

    Responsabilitati

    Rolul tău va presupune să:

    - mentii comunicarea cu furnizorii externi si achizitorii internationali;
    - listezi articolele din extern si administrezi preturile de achizitie ale acestora in sistemul propriu Rewe;
    -administrezi produsele accizabile in sistemul EMCS (Excise Movement and Control System) si calculezi lunar accizele;
    - colaborezi cu departamentul logistic privind documentele ce insotesc marfa primita din extern colaborezi cu departamentul de calitate privind problemele calitative are articolelor din extern mentii corespondenta cu autoritatile vamale.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (70)