Back Office in italian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Back Office in italian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Cerinte:

    absolvent de studii medii superioare (Facultate)
    limba italiana nivel C1 (Avansat)
    limba engleza nivel B2 (Mediu)
    ideal experienta intr-o pozitie/activitate similara
    experienta lucru calculator: pachet Office
    rabdare, empatie, orientare catre client, punctualitate, disponibilitate pentru a invata mereu lucruri noi

    Responsabilitati

    Responsabilitați:

    activitati de suport (apeluri, ticket­uri, mail­uri....) pentru clientii UniCredit,
    desfasoara activitati administrative prevazute de back office pentru carduri, ATM si POS.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Slariu motivant,
    Tichete de masa,
    Asigurare medicala privata,
    Perioada contractuala 1 an.

    Program de lucru:
    Luni-Vineri 08:30-17:00

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    3729 RON NET / luna
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (210)