Community Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Studio Moderna active.


Vezi toate job-urile Community Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Angajator: Studio Moderna
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    STUDIO MODERNA is the leading omni-channel e-commerce and direct to consumer platform in Central and Eastern Europe, with vertically-integrated network reaching more than 300 million consumers across 20 countries, with headquarters in Slovenia and over 6000 employees across the globe and 310+ retail stores across CE Europe. Our well-known, trusted and enjoyable international brands are present all around the world: Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Top Shop, LiveActive, Wellneo, Rovus, Kosmodisk.

    We believe that our people are our greatest strength. We are successful in what we do because we hire, develop and empower smart people who have the passion to make a significant contribution to our business.

    We believe in helping our people reach their full potential. That is why continuous learning, new skill development and real time feedback are increasingly integral to our culture.


    Great brands, clear vision, amazing people...

    For more information about our company, please visit the websites www.studio-moderna.com and www.dormeo.ro.

    Cerinte

    - Ai studii finalizate in unul din domeniile: comunicare, jurnalism sau marketing;
    - Ai abilitati bune de copywriting;
    - Stii cat de importanta este comunicarea asertiva;
    - Ai experienta in lucrul cu retelele de Social Media;
    - Ai experienta in customer service si orientare catre client;
    - Ai atitudine proactiva si autonomie in activitate;

    Responsabilitati

    - Vei administra comunitatile asociate profilelor de pe platformele de social media – Facebook, Instagram, LinkedIn si Google My Business;
    - Vei raspunde mesajelor, comentariilor si intrebarilor clientilor;
    - Vei educa urmaritorii brandurilor Studio Moderna cu privire la utilizarea produselor;
    - Vei analiza reclamatiile si vei propune solutii de rezolvare si imbunatatire a perceptiei publicului asupra brandurilor Studio Moderna;
    - Vei construi relatii cu urmaritorii paginilor de social media, identificand potentiali ambasadori ai brandurilor;
    - Vei colecta si analiza feedbackul utilizatorilor despre produsele si serviciile Studio Moderna si propune departamentelor responsabile masurile de imbunatatire, precum si oportunitatile identificate;

    Alte informatii

    Ce iti oferim:

    -Program de lucru hybrid (work from home si office);
    -Sesiuni constante de training specializat;
    -Zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie;
    -Servicii medicale la o clinica privata;
    -Discount program 7Card/Woldclass;
    -Discounturi pentru produsele companiei;
    -Vei face parte dintr-o echipa pozitiva si foarte bine pregatita;
    -Vei lucra cu colegi ambitiosi, carora le plac provocarile;
    -Atmosfera care incurajează cresterea si dezvoltarea profesionala;
    -Plan de cariera prin formare continua.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (276)